Gå til innhold

61 dager siden:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen fler som har det på denne måten? 61 dager siden sist jeg hadde mens, alså 5uker siden jeg skulle hatt den:( er det no håp for at jeg er gravid eller er det bare svært forsinket mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tester du negativt på graviditetstester?

Dra til legen og få tatt blodprøve. Blodprøven kan påvise hcg i blodet. Det vil fortelle helt sikkert om du er gravid eller ikke.

Skrevet

16 dager over forventa mens så fikk jeg orntlig posetiv graviditets test:)

Skrevet

Hei....61 dager for meg og!!! Heilt fortvila her eg sitte... Og har en dum lege som ikkje gidda ta en blodprøve av meg eingang! Håper så klart at eg/me e gravide!!! :) Tenk for noen solskinnshistorier me kunne vært.... meeen... forferdelig å sitte sånn og ikkje vite noenting..

MEN! Der finnes de som ikkje har fått positiv test før uke 6-7 og oppover, så det finnes vel alltids en sjangse.. Sjøl om den kanskje er litt liten.

Har du testa? (bare antok det eg nå) Eg får bare neg...fikk positive for 4 uker siden da men...så...har tolka dei som "falsk positive".

Skrevet

har testet for 2 uker siden og for en uke siden. begge gangene negativ test:( begynner å bli ganske så lei nå, er så kjedelig å gå og ikke vite:( Legen sa at urinprøve er det sikreste til meg, de slår ut positivt når det er hcg i urinen, hvis ikke så er mn ikke gravid. ikke veit jeg:(

begynner å bli forvirret:( har heller ingen antydning til noe som helt heller.

jeg aner heller ikke når jeg har hatt EL men er det mulig å bli gravid hele tiden, tenker på den tiden som har gått nå siden jeg hadde mensen. jeg har alltid hatt 23dager mellom hver mens. sluttet på pillen for 3uker siden. sluttet en gang for 2-3mnd siden, men da fikk jeg mensen som vanlig, men ikke nå;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...