Gå til innhold

6+2 og blør jeg også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 6+2 i dag. Stod opp og gikk på do som vanlig. Det rant blod ut, og jeg blør enda. Ringte legen, men kunne ikke gjøre noe med det. Måtte bare vente noen dager og ta en ny test så ringe inn igjen.

men det kjennes ut som mensen. Det murrer liksom i leppene hvis noen forstår. Har hørt at noen har mensen i svangerskapet. Har en gutt på 2,5 og hadde ingen blødninger med han...

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten. Har ikke vært her siden sist. Noen som vet hvordan jeg endrer nick...

Skrevet

Jeg hadde en stor blødning i uke 8. Var til sjekk hos lege. Hun var ikke bekymret siden det hadde stoppet (og ikke var tegn til "klumper" som hun sa). Men jeg fikk time til ultralyd og alt var bra. Er nå i uke 11 :o) Jeg hadde heller ikke noe tegn til blødning med førstemann, som er litt over 2 år nå.

Skrevet

det var litt godt å høre. er jo bare 6 uker, men litt bekymret blir mann. det føles og kjennes ut som jeg har mensen. håper det går bra...

Skrevet

Krysser fingrer og tær for at alt ordner seg. Jeg skulle egentlig ha forventet litt blødinger i helgen jeg da..ifølge legen. Jeg hadde altfor liten stigning i hcg. Så da får vi se da..

Skrevet

Da fikk jeg svaret og vi har desverre mistet...

Veldig trist, men alikevell fantastisk flott av en kvinnekropp og ordne opp selv. Jeg tenker så klart at "barnet" ikke var friskt og aldri ville fått et bra liv.

Vi prøver på ny :)

Lykke til, til dere andre.

Jeg kommer snart igjen :)

Skrevet

Fikk den samme triste beskjeden på søndag selv.. Tenker som deg og at det ikke var friskt og kroppen ordnet opp selv.. Vi skal prøve igjen på nytt og da sitter den nok:) Har ei datter på 2 år fra før så vet vi kan:)

Masse lykke til og håper vi ses her inne igjen snart begge 2:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Så dumt da... Vi har også en gutt på 2,5 så vet vi kan :)

håper vi snakkes snart :)

Klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...