nicki82 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Sambo mener det er på tide å ta en pausemåned etter min tidlige SA, og at jg ikke skal være så temperatur- og el.test fiksert som jg har vært hittill. Jeg er forsåvidt enig i at nå kan vi gjøre det på hans måte, men nå føles det som om ting er litt utafor min kontroll igjen. Nå vil jg ikke vite når jg har el., så jg blir til å slite ut typen med konstant mas om sex (Og hva er hele greia med det??? Jg gjør meg plenti sexy, og det er som om han LUKTER at jg har baktanke med min konstante sex lyst, og saboterer det hele med å ha dårlig lyst...er det bare myte om at gutta tenker sex 24/7????) Han mener at han kommer til å greier å "fikse" meg annenhver dag, men jg har mine mistanker om at det kan bli for mye for gubben....Han får no iallefall en sjanse. Jeg ser fordelen med ikke å stresse med temperaturmålingen og alt det der...men jg har nå ingenting å se frem til. Hittil har temperaturendringene på morgenen vært dagens høydepunkt..men nå er det ikke fullt så artig å våkne tidlig :/
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Leit å höre om din SA...:/ Skjönner at du vil pröve å ha kontrollen på EL osv, men kan også hende det kan være greit å ta det hele litt "med ro" også - ofte da det faktisk klaffer. Forrige gang jeg ville bli gravid, tok jeg grav.tester i hytt og gevær (tok ikke EL-tester eller temp. da), og först da jeg ikke gadd å bry meg så mye, da ble jeg gravid. Når så mye er sagt, så er jeg ikke så mye lugnere selv fortiden-leter etter symptomer hele tiden og tenker på at jeg vil ha en baby i ett sett selv, så jeg vet at det ikke er så lett å roe ned heller. Masse lykke til - med eller uten temp.måling
*shehasmyheart* Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Hei:) Jeg må bare si at det faktisk er lurt å ta noen mnd uten testing. og bare la det gå sin gang. Og så vet du vel sånn ca når du har el? Denne pp droppet jeg el-tester og "plikt-sex", og jammen ble jeg gravid denne mnd. ( Er så redd for å miste, at jeg nesten ikke tør si at jeg er gravid her inne engang). Men ihvertfall: Jeg tror hvis du senker skuldrene, prøver å fokuser på noe annet, Lar ting bare skje, så nærmer du deg målet:) Og joda, du har masse å se frem til! Ha sex uten å tenke på el feks. Det blir bedre av det;) Begynte med sex på dag 7 denne pp vi. Og så bare fortsatte vi;) Ønsker deg lykke til!!!
nicki82 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Gratulerer så mye, silje, jente06 Takk for det fine rådet ditt!! Har en type som reiser litt, så jg har forsåvidt ingen påvirkning på om el. er når han er hjemme... Når jg har holdt på med det jg har gjort i et halvt år, må visse anstrengelser til, for å få tankene bort fra el Har nesten lyst til å gå til akupunktur i smug, for jg vet det fungerer godt på sykluslengden min...men vet ikke om det er så lurt :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå