Nichotine Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Det er en mulighet for at jeg kan være gravid nå. 3-4uker (kanskje 5) på vei... De siste dagene har jeg vært helt utenfor meg selv. En slags uvirkelighetsfølelse. Og nå har jeg faktisk både spist og drukket skikkelig, slik man bør. Jeg tar vitaminer. Stresser ikke. Så jeg skjønner ikke hva det kan være, men jeg er redd for at det er noe epilepsi eller noe i den dur. I beste fall migrene, som jeg har litt av fra før. Noen som har opplevd det samme?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei,jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde det slik i mitt siste sv.skap. Har og mirgene som har blitt myyye bedre med åra,men når jeg ble befruktet kom den tilbake for fullt. Blir bedre etterhvert. Hvis ikke får du få deg en legetime. Men den uvirkelighetsfølelsen kjenner jeg meg og veldig godt igjen i. Ekkelt,følelse av å gå ut av kroppen på en måte. Bedret seg det og når trettheten gikk tilbake. Håper du er gravid da,kjøp en test. klem
Nichotine Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Tusen takk for svar. Ja - som å gå ut av kroppen... Takk! klem
Nichotine Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg må bare skrive litt til her. For jeg tenker på at det kan være innbilning. Tenker at underbevisstheten kan ligge der og ulme i gravidwannabemodus, mens jeg egentlig ikke tenker over det. Og at jeg likevel blir påvirket av det og kroppen dermed gir symptomer på graviditet. Jeg prøver å tenke på at jeg nok sikkert ikke er gravid. Men jeg føler meg så annerledes enn hva jeg pleier. Det er ikke sånn som de andre gangene jeg har villet og håpet. Men hvem vet - kanskje underbevisstheten har skiftet taktikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå