Gå til innhold

Magen vokser :D

Beatema - venter nr 2:)

Anbefalte innlegg

Er i uke 12, og nå ser jeg at magen begynner å "heves" :D Bare på den siste uka synes jeg magen har vokst betraktelig, er litt godt å se :) Andre som ser at magen vokser? Har tidligere hatt veldig oppblåst mage, så det kunne se ut som den hadde vokst. Gravidmage ser annerledes ut en oppblåst mage.

Går mot bedre dager kjenner jeg. Kvalmen avtar og har litt mer energi, så det føles godt! klemmer til dere alle ^^

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140731275-magen-vokser-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler meg mest oppblåst og feit rundt magen, og det plager meg litt akkurat nå siden jeg skal gifte meg på lørdag og kjolen ikke er så vid rundt der akkurat.. hadde vært litt mer søtt om det bare var en liten babykul... er også realt kvalm ennå, og trøtt, men håper det går over snart. er 12 uker på torsdag.

men gurimeg, jeg skal ikke klage! er veldig glad og lykkelig for den lille plomma inni der (først var det sukkererta, men nå er den vel på plommestørrelse..?), og gleder meg først og fremst til den store dagen på lørdag!

fint med sånne oppløftende innlegg også, beatema! :D

Jeg har litt mage fra før, har vært oppblåst i noen uker, men nå ser det rett og slett ut som jeg er 5 måneder på vei. Det er ikke pga babyen, men plutselig har alle magemusklene mine forsvunnet. Ganske flaut egentlig. Magen er ikke fast og fin som den kommer til å være om noen måneder, men slik ser det ut med klær på;-)

Jeg har også termin den 09.04.10:) var hos legen i går og hun regnet det ut! syns magen min og begynner å bli ganske stor! i følge legen min kommer det mest av luft, økt blodtilstrømning osv, bebbisen og livmoren er litt for lite ennå, men om et par uker derimot..... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...