Gå til innhold

vondt i halebeinet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Mulig det her er helt utenfor tema, men håper noen kan hjelpe meg:)

Jeg har begynt å få vondt i halebeinet når jeg går, har dette noe med graviditet å gjøre? Mener å huske at jeg har lest noe om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vet jeg ikke.... men kansje du kan prøve å google det??? hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Jeg har slitt veldig med halebenet i mine to graviditeter,og i ettertid dessverre... Har tatt røntgen, og det var helt bøyd nedover. Har tydeligvis brukket det ved fall tidligere,men har ikke hatt problemer med det før jeg ble gravid. Men som sagt i graviditetene og nå i ettertid sliter jeg veldig med det, men for min del helst når jeg sitter.. Jeg slet også med bekkenet da, så det kan jo være en begynnelse på bekkenløsning også?? Hvor langt er du på vei?? Det er bra/behagelig å svømme!! Lykke til :)

Skrevet

Du bør få sjekket det opp for det _kan_ være et tegn på bekkenløsning.

Skrevet

I mitt forrige svangerskap begynte jeg å få vondt i halebeinet etter ca 3.mnd.Var vondt når jeg satt og reiste meg opp. Etterhvert ble det bare verre og jeg fikk diagnosen "bekkenløsning". Ble sykemeldt og det var ikke lange turene jeg klarte før jeg fikk vondt nederdst i ryggen. Men rett etter fødselen gikk alt over :) Men det er viktig at man tar det med ro.

Skrevet

Takk for svar;)

Er litt redd for bekkenløsning, men er ikke det litt tidlig? Jeg er i uke 11 forresten. Etter å ha kjent litt etter er det ikke selve halebeinet, men området rundt. Skal til legen denne uka, så får spørre da. Jeg har lenge hatt lyst til å svømme, så da er det bare å begynne da:)

Skrevet

Hei!

Jeg sliter og med halebenet...!

Dette er mitt tredje svangerskap.Jeg brakk halebenet i fjerde mnd i mitt første svangerskap*noen som ikke skjønner at snowboard ikke er tingen når man er gravid*! Uansett..gjort var gjort! Slet med type bekkenplager svangerskapet ut.Fødselen gikk kjempegreit..halebenet var jo knekt..så ikke no stress! I 2 svangerskap derimot...kjente halebenet hele tiden..kunne knapt sitte før jeg måtte opp igjen! Under fødselen sto brått lillemann fast, og jeg måtte knekke halebenet igjen for å få han ut! Det var ikke no stas. Fordi halebenet hadde grodd fast så det stengte fødselskanalen, måtte dette knekke.

Nå vet jeg at det igjen er grodd fast likt som sist...så dette er noe jeg tenker ganske mye på!

Det skal noe til synes jeg..å psyke meg opp til å knekke dette halebenet igjen....*bluhæh*

Jeg skal ta opp dette med legen til uka...men råd taes imot med takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...