CMH Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Nå er det faktisk 9 mnd siden jeg har vært på jobb. Senvakt idag, gruer meg litt å være borte fra gullet mitt, men hun skal kose seg hjemme med pappa Hvordan synes dere det var å begynne i jobb igjen? Kjenner jeg er nervøs, hehe. Faktisk!
Gjest yrild Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Deilig :-) Men nå jobber jeg litt "skiftaktig" så det er bare onsdager og endel på mandager at jeg er mye borte fra ham. Hvis du har en jobb du trives i og gullet ditt har det bra der hun er tror jeg at du også kommer til å synes det er deilig :-) ?
AO3 Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg syntes det var deilig å begynne å jobbe igjen, faktisk. Pappa og knerten har kost seg masse hjemme de tre siste månedene, og jeg synes det er herlig å bruke hjernen på å gjøre noe annet enn bare å skifte bleier. Dessuten følte jeg at jeg ble ganske isolert der jeg gikk alene hjemme... Men neste uke begynner pappaen på jobb han også, og Knerten begynner i barnehagen fulltid - DET kan bli en utfordring! Han stortrives i barnehagen - men pga min samboers jobb er det jeg som må få all logistikken til å fungere ved å justere min jobb, siden jeg legger opp mine dager (nesten) selv - det gjør ikke han! Vi får se hvordan det går...
Gjest Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg synes første dagen var skikkelig skummel?! Hadde ikke vært borte fra jenta mi mer enn maks 3 timer - og er vel litt "hønemor" og skal ha kontrollen på alt! Vi hadde slitt med dagsoving i noen mnd før pappan tok over permen, og hun sovnet kun i vogna eller på puppen. Men da jeg, noen timer etter at jeg hadde reist om morgenen, fikk en mms av en sovende prinsesse, i senga si, da slappet jeg av:) Og etterpå har det vært deilig befriende å gå på jobb om morgenen. De første ukene synes jeg det var digg å bare sitte på bussen i mine egne tanker;) Jeg synes fortsatt det er deilig å gå på jobb, men gleder meg veldig til jeg skal hjem igjen;) Jeg har fortsatt 1,5 mnd med permisjon etter at pappan er ferdig med sin, og det gleder jeg meg til. Og, jeg tror det blir verre å sende henne i barnehagen. Nå vet jeg at hun og pappan koser seg max - og hun har blitt den pappadalten, og det varmer virkelig langt inn i hjerterota;)
prinsesse+spire Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 begynte for to uker siden, og syns ikke det er så greit. har enjobb hvor jeg jobber mye kvelder, og aldri er hjemme mer enn en til to timer før lillemor på 9mnd legger seg! men lillemor og pappa`n storkoser seg,og jeg har begynt å se meg rundt etter ny jobb, så da blir det helt sikkert mye bedre. er vel ikke det å jobbe, men jobben som er problemet!;P
Nemlig Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Jeg begynner i morgen jeg... Lillesnupp er 7 mnd gammel. Gleder og gruer meg. Skal bli godt å bruke hjernen litt, men gruer meg fordi jeg er spent på om jeg klarer å fortsette med ammingen. Sist skar det seg da jeg begynte å jobbe... Tror pappaen gleder seg!
CMH Skrevet 30. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2009 Da har man begynt i jobb igjen Liten overgang, men går greit faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå