grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 da er jeg kommet tilbake fra en veldig fin tur i Riga.. som den testomane jeg er så testa jeg to ganger mens jeg var der nede og fikk posetiv test.. men som jeg trodde så var d bare restene av sprøytene som ga utslag... d var d ingen som hadde forberedt meg på at kunne skje.. men nå sitter jeg en erfaring rikere... håper testene blir posetive igjenn om en ukes tid <3 mine symptomer er: ¤tisser som en tulling ¤ blir kvalm an noe mat og noe lukter ¤ små ubehag i nedre mage region ¤irritabel ¤ trøtt men dette kan jo bare være bivirkninger av sprøytene men jeg HÅPER det er en spire inni magen min nå <3
monca*84*j12 Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Åååå så spennende. Jeg krysser fingrene for deg. Vi har ikm ca likt vi denne gangen.. Jeg har ikm ca 3-4.. Trur jeg tester på Fredagen. Har ikke hatt noen spess symptomer enda jeg da. Helt til i går. Jeg skulle gå å legge meg og merket at jeg har skikkelig skikkelig ømme brystvorter.. Det har jeg ALDRI hatt før.. Men det var faktisk vondt og komme nære. I dag har jeg masse murringer der nede. Men som hos deg kan det fint være symptomer, da etter Pergo. Det er første pergokur, så veit ikke hva jeg kan forvente. Men jeg har ikke hatt noe symptomer så langt.. Trudde jeg skulle få masse masse.... Lykke til. Krysser fingrene for oss.. klemklem
Gjest Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Kjempespennende !! Håper virkelig du er gravid !! (begget to for den del) Lykke til!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Velkommen hjem fra tur. Håper du har kosa deg skikkelig. Disse symptomene virker jo lovende da!!! krysser fingre. Har selv ikm til fredag ca,men ingen spes symptomer. Heier på deg. klem
MissMe*med*lillegutt Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Håper så inderlig du er gravid!! =) Følger med på deg og prosessen din, og synes virkelig det er din tur nå altså ! *Blåser MASSE babystøv til deg* og håper du får positiv test når du skal teste igjen!!=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2009 ☆monca*pergo*håp nå fryser jeg og får skikkelig tak i eggstokk området når jeg reiser meg som får litt små brekninger av ogtil så dette blir veldig spennede:) så spennede at vi har ikm samtidgi:) kanskje vi er så heldige å følge hverandre over på 1 tri? krysser det som kan for oss og håper symtomene våre er riktige <3 klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2009 snartbaby?? tusen takk det håper jeg også <3
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2009 katta76.G94.J97.1ma.ønsker tusen takk for det stor kosa meg virkelig... enste som var litt kjipt var at all drikke ble påspandert så alle andre drakk gode drinker og shampis men jegh koste meg med brus og vann:S men jeg trøstet meg med at d forhåpenligvis er til en god sak:) oy d er ikke lenge til:) krysser d som krysses kan for at du får superposetiv test
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2009 MissMe*venter*en*2010*PRINS<3 tusen takk <3 tar til meg alt babystøvet du sender meg og håper på d beste <3 <3 <3
monca*84*j12 Skrevet 28. september 2009 #10 Skrevet 28. september 2009 ååå så spennende. Nå håper jeg masse masse altså. Ja, tenk om vi kunne følge hverandre... Det hadde vært super koslig. Tenkt a, en liten sommer baby! *sukk* The count down har startet. Følger deg på bloggen også! klemklem
KaWi Skrevet 28. september 2009 #11 Skrevet 28. september 2009 Hei! Jeg har fulgt etter deg når du ventet Knut-Elias, og jeg ventet min første. Jeg har lest om strevet for å få nr. 2. Jeg håper og tror at du har en spire =) og sender babystøv an mass til deg! Håper at du kommer inn i 1 tri sammen med meg. Det hadde vært sååå koselig! Uansett, tvi tvi!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2009 KaWi så koselig vil veldig gjærne komme inn på 1 tri med deg håper at ,agefølelsen din stemmer <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå