Gå til innhold

Progesteronkrem...

Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få kjøpt det? Er det noe man kan få kjøpt uten å ha resept på det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte på nettet, men kan og kjøpes på helsekost. Er veldig fornøyd, ble gravid 2 syklus med den, og prøvde ikke en gang.... Det endte i SA, bruker den nå også og håper det virker!! Har ikke hatt mens i mellom som blir spennende å se, skulle hatt IKM nå.

Den heter, progesta care og womans care, er samme kremen, men nytt navn nylig.

Skrevet

Takk for svar :) Skal prøve det da, ned å kjøpe idag siden EL er denne uka. Sliter litt med kort lutealfase, 8-10 dager. Prøver også ut akupunktur denne pp. hva gjør man ikke for å bli gravid :)

Skrevet

Akupunktur dame her hos oss som er veldig anekjent her i bygden anbefaler denne kremen til alle som "sliter" med å bli gravid. hun anbefaler den til bruk i 6 mnd, og klarer man det ikke da bør en søke hjelp.

Vi har prøvd mer el mindre mellom 4-5 år. Da det ikke er noe "galt" med oss kjøpte jeg meg babycomp for å få kontroll og kjøpte denne kremen. Da ble det fort klaff, uten egentlig noe prøving. Håper vi får fort klaff igjen og at denne spiren sitter.

Lykke til med prøvingen.

Skrevet

Hei...hehe,ble veldig interessert i denne kremen jeg nå. Er i pp 4 nå,har ikm torsdag uke 41. Så er veeeeldig spent. Vet at vi traff el denne måneden da jeg har brukt tester. Menne,om spira ikke sitter denne måneden så kunne jeg tenkt meg denne kremen:)Når og hvor brukes den? Aldri hørt om dette før:)

Skrevet

Leste på et annet inlegg her nå hvordan den brukes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...