Jente08+guttespire 10 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Æsj og fysj da kom TR på et MEGET overraskende besøk! :-(( Kan ikke si at jeg har merket så mye til EL denne mnd, eller det vil si jeg trodde jeg gjorde det men vi traff tydligvis ikke. Det er vel ikke fysisk mulig å få TR uten å ha hatt EL??? Jaja.... det var jo bare 1 pp så skal vel ikke suttre for mye, men det var noe så inni granskauen kjipt likevel....
MissMe*med*lillegutt Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Så kjedelig da Men jo, du kan få TR uten å ha hatt EL. Jeg gikk nesten 1år uten EL, men hadde TR fordi.. Noe uregelmessig da vel og merke.. Håper spira sitter for deg neste gang ! Lykke til
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Uff, så kjedelig Den tanta skulle fått seg et par alvordsord, kjenner jeg... :S Min er nok også rett rundt hjörnet. Henger meg på "skuffen" din, for jeg testet neg. i dag (1-3 dager för IKM)... Masse lykke til neste pp!!! :-)
M@msen Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Huff det var leit å høre...Venter på det samme selv, men jeg har 9 dager til mens..men føler meg rar i magen...Hmmmm men man kan jo spille seg selv ett lite puss når man gjerne vil...først pp her også!!! Masse lykke til:)
Jente08+guttespire 10 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2009 mmmm trodde ikke man fikk TR uten EL jeg, men men samme det.... Neste mnd blir det en aktiv jakt hvertfall!!! Lyke til i neste PP (som jeg håper ikke kommer for deres del)!!
Jente08+guttespire 10 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2009 Håper følelsen i magen din er en annen enn min akuratt nå..... :-/ Masse lykke til til deg også "mamma til 2 gutter". Artig med nr 3 da forresten!!! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå