mesana Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hei . Jeg lurer på om noen vet noe om pergotime , Det pergotime skal gjøre er jo og stimulerer eggproduksjon . Ikke stimulere eggløsning. Så hva hvis man har for mye egg allerede , slik at de har hopet seg opp og ikke kommer seg ut. Er det ikke da litt dumt og ta pergotime ? Eller hjelper pergotime allikevel? Takk for svar
-68mamma Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Jeg fikk dette av legen fordi jeg har polycystiske overier - dvs plenty med egg som ikke har løsnet (fordi jeg har gått på p-piller og da har man jo ikke eggløsning, dvs helt normal tilstand) Så pergotime skal hjelpe å modne eggene slik at de løsner. Det produserer ikke flere - de eggene vi har, de er vi født med.
mesana Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Nå ble jeg glad Tusen takk for svar ..
Gjest Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Hver mnd begynner ca 20 egg å modnes. Vanligvis er d bare 1 egg som modnes helt, og løsner. Resten går bare til grunne. Ved pergotime kan vel flere egg løsne. Så nå venter vi bare på befruktet egg som vil feste seg og vokse !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå