¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 er bare 4+3 i dag og tok hcg prøve på fredag 4+0, tok ny i dag og vil få vite om den har økt i morgen.. Fikk høre at jeg på fredag 4+0 hadde hcg nivå på 82. Så skal jo nivået doble seg på 2 dager. Siden jeg har tatt prøvene med 3 dagers mellomrom så skal min da ha doblet seg 2,5 gang. Dvs at jeg bør ha hcg nivå på 205. Blir det riktig tro? Sukk.. dette er nervepirrende..jeg vil jo vite om det går riktige veien, men jeg er redd for å få svaret også.. vanskelig dette altså..
-68mamma Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei Kab&Jenny. Hvorfor tok du hcg-prøve ? Tok du dette hos fastlegen ? Har du blødninger siden du er i tvil om det går bra ? Jeg håper det går veien for deg altså !! Hcg dobler seg hver andre eller hvert tredje døgn ja - nøyaktig tall tror jeg er vrient å fastslå - hva sa legen om tallet 82 til å begynne med ? Fant denne på nettet til deg : http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html Ønsker deg lykke til så masse ! Husk å fortelle oss hvordan det går imorgen da :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Ååååå så spennende =) Masse lykke til =) Krysser fingrene for deg =)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Hei! Jeg tar hcg -prøve da jeg har mistet 3 ganger før. Jeg vet at det ikke er noe man kan gjøre om det ikke er liv laga, men det som er problemet er at jeg rett og slett har angst for å miste igjen, og at det på en måte hjelper å kunne følge med på hva som skjer, hvis du skjønner? Ja, jeg tar blodprøve hos fastlegen. De sender det inn til Ahus, slik at jeg vil få svaret i morgen ettermiddag. De sa ikke noe om nivået på 82. Det som er viktig er jo om det har økt og hvor mye den har økt, eller om det har sunket. Takk for link, skal sjekke den ut! Jeg skal nok komme med oppdatering i morgen.. sukk, håper det går bra jeg også, men er ikke optimistisk.
-68mamma Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Jeg skjønner veldig godt du vil teste deg, det hadde jeg også gjort: Faktisk en god ide hvis jeg blir gravid - be om hcg-test før de ser noe på UL. Hvor langt var du da du testet første gang ? Rett over IKM ?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Hei, lykke til. Ha i minnet at du har hatt 1 vellykket svangeskap før, så oddsene nå burde være bra! Tror det kommer til å gå bra, men kan forstå at du er nervøs. Kommer til å gjøre det samme i et nytt svangerskap. Tenk for en lykke når du får bekreftet stigningen!! krysser fingrene for deg!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2009 -68mamma: Jeg var 4+0 da jeg målte første gang. Da var hcg på 82. Aureca: Jeg håper virkelig jeg får positiv tilbakemelding på testene, men jeg er perssimistisk til det motsatte er bevist..gruer meg litt til å ringe legekontoret i morgen.. men jeg må liksom vite det...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2009 Hcg hadde steget fra 82 til over 400 på 3 dager. Legen sa det var bra. Ny test neste tirsdag, så da er det bare å håpe på at hcg fortsetter å stige.. og at alt ellers går bra.. det var godt å få positivt svar i dag.. men desverre så er jeg fortsatt engstelig.. er jo så lenge igjen av den kritiske tiden. er bare 4+4 i dag..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Det var jo en super nyhet! Du skal nok se at de fortsetter å stige... Skjönner at du er engstelig. Forrige graviditet var jeg engstelig selv uten å ha gjennomgått noen SA el. tidligere. Men i de aller fleste tilfeller går det jo bra, og det skal du se at det gjör med deg også
-68mamma Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Dette var gode nyheter Kab&Jenny !!!! Nå ble jeg glad på dine vegne - dette går nok bra !
Eurecaღmed spireღ Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 WoW, en kjempestigning!!! Dette går veien skal du se! Er kjempeglad på dine vegne, lykke til! Kommer til å følge med på deg her!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. september 2009 #12 Skrevet 29. september 2009 Åååå for en herlig ting å lese =) Så bra!!! Klem
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2009 dere er søte dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå