Gjest Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Er d mulig ?? Tror jeg har eggløsning nå, og mannen min kommer hjem torsdag kveld... *sukk* Og med mine liiiiiitt lange sykluser, så blir da neste eggløsning akkurat etter at han reiser igjen.. *dobbeltsukk* Hater Nordsjøen !!! (ok, vi har hus og mat takket være sjøen da..) Greit at jeg prøver å være tålmodig, men da får vi jo ikke prøvd i d hele tatt. Og blir syklusen min som før, så treffer vi ikke med han hjemme ved eggløsning før i MARS !!! Er d mulig !!??!! Huff !! Får bare håpe jeg får eggløsning så nært som 1 el. 2 dager etter han drar (d var slik jeg ble gravid sist..) Vel, d var mnd's *grrrrrr*, nå er d å se tålmodig (HAH!) fremover, for dette går selvsagt bra !!! )
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Mener å ha lest at orgasme kan fremkalle eggløsning....... Bare stå på. ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Hei :-) ikke gi opp, jeg ble gravid selv om jeg hadde sex 5 dager før eggløsning. Og vi hadde timet inn eggløsning i 2 år. Man skal prøve hele tiden fikk jeg beskjed om fra min gyn dame. Du har jo fått det til før så ikke gi opp og bli altfor grrrrrrr nå da :-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Er bare innom og "titter" og kan ikke annet enn å svar på dette innlegget. Jeg har en sønn på drøye 2 år og er gravid i uke 6 nå. BEGGE gangene har jeg mål etter EL uten å funnet den fra dag 10 og ut ei hel uke. Rett før det, et par dager, har vi hatt sex som har medført graviditet. Dette må, i følge min utmerkede gynekolog og professor, være følgene av at såpass nært EL kan faktisk sex (les: orgasme, hehe) føre til et ett egg eller to plopper ut. Egget ligger jo klart, uansett og bare venter på høyt nok hormonnivå. Dette kan altså helt klart påvirkes av sex, så det er bare å stå på dagene før mannen din reiser! (; Dette er også tilfelle med min svigerinne, hele tre ganger!
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Oppdatering; Kortere syklus enn antatt sist, har EL nå på lørdag !! ) (mannen min reiser neste uke) *gliiiiis* Panikken/desperasjonen lenge leve !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå