lamana Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Har dere beggynt å bruke vognpose? Her er det +10-13 grader ute. Så jeg tenkte å bytte til... Hva har dere i vogna da?
magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Har foreløpig lammeskinn i bånn, og dundyne over, med evt et ullpledd øverst. Bor på østlandet så det kan bli ganske varmt utover dagen.
Underveis --> Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Bruker dunposen (Odewalder) når han tar seg en lur tidlig på morgenen. Er det over 10 grader legger jeg han enten i en fleecdress med teppe over, eller som nå. Nå ligger han i vanlige klær (body, bomullsvest, strømpebukse og olabukse), bomullslue, vindtett jakke og to tepper. Lammeskinnet ligger nå permanent i vogna. Han har forøvrig også på seg et par slike "babyuggs". H&M sin variant, men han er så diger på føttene at de knapt er passe :S Tror de var str 17-18. Bruker jo fader meg størrelsen til unger på ett år... Jaja, dere vet jo hva de sier om mannfolk med store føtter *humrehumre*
Lemonia Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Vi bor i Oslo-området så her er det ikke spesielt kaldt, omtrent som hos dere. Vinterpose er i allefall altfor varmt. Høstpose har vi ikke, det synes jeg ikke vi trenger. Han har på seg fleecejakke, tynn lue og ullsokker. Ligger på lammeskinn med ullteppe over og bruker softbagen som fotpose, så han er god og varm.
epla Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Vi hentet frem posen i dag igjen, nå har tempen krøpet ned til 6 grader på nordvestlandet og det er sur og kald vind. Snuppa har som regel ullundertøy og et ekstra lag klær utenpå, samt lue og votter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå