Mamma til rakkerunge Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hater lege. hater hater hater.. selvom min egen er ganske hyggelig Har så merkelig syklus, den var endelig kommet ned i 32 dager, to ganger på rad. Før det var den 42 dager x 2, så 37,35 og 32 eller noe i den dur. Men denne gang kom den på dag 36. Og eg blødde bare i 2 1/2 dag. Har aldri særlig lange blødning, maks 4-5 dager. Og ikke blir vi gravide heller. Noen som har det noe lignende? Eller som vet om dette er normalt? Eller unormalt? Noen diagnose? Må forberede meg mentalt på at ting kanskje ikke er som de skal? Har ikke brukt prevansjon på ca 4 år.. Blitt gravid en gang i fjor vinter, som ikke gikk som det skulle. HJELP!
*shehasmyheart* Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei du:) Jeg kan dessverre ikke gi deg en diagnose... Men, var jeg deg, så hadde jeg kontaktet lege. Jeg hadde aldri holdt ut en sånn syklus. Min syklus var litt på tur for et par år siden. Da fikk jeg Provera av gynekologen. For å få litt system på den igjen. Jeg hadde noen cyster også, som ødela litt for eggløsning og div. (Fikk ikke brukt den) Eller om du kanskje kan få Pergotime. Skal hjelpe til med eggløsning. Om du har eggløsning, gir den el et lite puff;) Om du ikke har el, så kan den hjelpe deg å få det:) Så, rådet er å kontakte lege...selv så skummelt det er... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå