Gå til innhold

Nå skal jeg ikke svikte...


junior&vesl@

Anbefalte innlegg

...meg selv, kroppen min -eller sønnen min.

I dag fikk jeg det sparket jeg trengte; "mamma, kan du ikke begynne å trene, du bør få litt mindre mage" sa min snart 8 år gamle sønn.

That`s it !! Mine barn skal ikke skjemmes over mamman sin.

 

Nå har jeg latt meg selv forfalle og det er det slutt på fra NU!

 

Jeg har reductil resept på apoteket, og vekt kjøpes inn i morgen. Målebåndet skal frem igjen. Jeg har et mål om å gå ned 20 kg før 1.mai 2010. Jeg NEKTER å møte klassevenner på 20 års jubileum og se slik ut... Og jeg SKAL inn i bundaden min før 17.mai og konfirmasjon til niesen min. Ikke bare inn i - men se bra ut i den også :)

 

Jeg kommer til å ha veiedag på torsdager. Veier meg nok i morgen også og legger da kanskje inn en start vekt. (Tror den er 90 kg nå) :(

 

Lykke til til alle dere andre. Vi skal klare det!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke til!!

dette klarer du!!

 

stå på og ikke gi deg, men tenk også at dersom du skeier ut så er ikke alt ødelagt!! da bare reiser du deg opp igjen og fortsetter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamman til Noah A

 

Jeg fikk ikke hentet tablettene før i dag... hektisk gitt.

Jeg tok min første i dag, så jeg er 2 dager etter deg jeg da.

Kan godt skrive privat. Hvordan tenker du? Mail?

Noen snakker om PM (?) her inne...det har jeg ikke prøvd, men lærer vel fort :-)

 

Blir spennende - er skikkelig motivert nå altså.

Jeg veier i underkant av 90 kg tror jeg og skal da ned til under 70 kg. Målet er å aldri veie over 70 kg mer igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får man de pillene fra fastlegen, jeg fødte en datter for 2mnd siden idag :) å jeg er 162 høy å veier 85 å det er jo litt mer enn det jeg skal veie første mål er å komme seg til 60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok vente te du e ferdig å amme å sånn tror i,å enda kan du gå ned litt selv,e jo ikkje lenge sia du fødte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...