Etterlengtet... Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Jeg er 6+3 og gravid med mitt 3.barn. Og man glemmer så fort....Bortsett fra store, vonde bryster, så feiler det meg absolutt ingenting!! Nada!! Og ja, jeg vet at jeg sikkert burde være glad for det, men det hadde vært fint å få høre om det var flere i samme båt?? Min største skrekk er at jeg skal komme på kontroll om 3 uker, og så er det ikke liv...Huff....Anyone??
Ønsker troll 2010 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg er nok i akkurat samme båt som deg. Forhåpentlig vis båten for de heldige Er 6+ 4 i dag Har ingen tegn overhodet, bortsett fra ufattelig ømme tunge bryster... Skal på tidlig UL on en og en halv uke for å se etter et bankende hjerte. Satser på at det går etter planen
Etterlengtet... Skrevet 27. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2009 Synes liksom å huske at jeg løp og tisset i ett de to foregående svangerskapene mine, på denne tiden. Husker at jeg synes at det var plagsomt på natten. Men ikke det engang gjør jeg....Hmmm...Gjør du?
Ønsker troll 2010 Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Over hodet ikke. Tisser ikke særlig ofte til vanlig syns jeg. Og kan ikke si jeg gjør det oftere nå. Annet enn at det er noen morgener jeg er nødt til å gå på do når samboeren min drar på jobb. Men er sjeldent....
Bie&babylove:-) Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg kjenner heller ingen ting annet enn veeeeldig ømme bryster! Dette er min nr 2 og forrige gang var jeg kanon dårlig fra uke 5 og spydde til uke 26! Usikker på hvor langt jeg er på vei nå, men jeg har det på samme måte som deg!!! Forrige gang skulle jeg gjort ALT for å bli frisk og i god form, og nå skulle jeg virkelig ønske kroppen min gir meg et lite hint og en følelse av at jeg faktisk ER gravid!!!! Men, ingen svangerskap er like sies det så... får bare tro at alt er som det skal!!
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Jeg har heller ingen symptomer.. Var på UL på fredag og fikk den deilige beskjeden om at det faktisk var noe der. For selv etter 5 positive tester hjemme klarte jeg ikke å tro på det. Har visst i nøyaktig 2 uker at jeg er gravid, men merker ingenting! Har ikke vonde bryster engang.. Det var så beroligende å dra på UL og se at det var liv inni der, men allerede nå er jeg bekymret igjen..! Føler meg ikke gravid i det hele tatt.. Og klarer ikke å tenke på annet enn at det GARANTERT har gått galt...
Kristannaa Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Har ingen symptomrer..hadde mensenmurringer for noen uker siden bare. Er bare 4 uker på vei da,så kan jo komme noe snart kanskje..
IVFlykke?? Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 hei jeg er 8+1 og kjenner ingenting. Har heller ikke kjent noe i løpet av graviditeten. Hadde UL i uke 7, pga at dette er et ivf barn. Et lite embryo på 0,9 cm. Og der var det et knappenål stort hjerte som banket. Så ta det med ro du alt er sikkert i orden:-)
TPH Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Er ca 6+4 i dag, og jeg har heller ingen spesielle symptomer på at jeg er gravid.. Har kun vondt i brystene og det varierer hvor vonde de er.. Ellers hender det seg at jeg er litt kvalm, men det er ikke mye.. Klarer heller ikke føle det helt på meg at jeg er gravid.. Skal til legen i morgen, og deretter få henvisning ti tidlig ultralyd i et håp om å få bekreftet at det er liv der inne
Etterlengtet... Skrevet 29. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2009 Phu..godt å høre at det ikke bare er meg! Man kan faktisk bli litt paranoid av å være her inne, merker jeg. Hvis man ikke har vært bekymret for SA eller MA tidligere, så blir man det i hvert fall her... Tror vi bare må tenke at det går helt strålende, i de aller aller fleste tilfellene! Vi kan ikke gjøre noe fra eller til nå i disse ukene her, annet enn å leve sunt og stelle godt med oss selv. Dette går fint, jenter !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå