Saftsuse 84 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Har etter mye fram og tilbake bestemt meg for å gå for scooter vogna, har hatt en del bom kjøp ang vogn, men tror dette må være vogna for oss.. Har ei simo vogn vi bruker i barnehagen nå, men trenger ei mindre ei som er lett å ta med seg, ikke tar stor plass, er god å trille og som man kan trille i skog og mark. Har sett på finn.no, og lurer på å kjøpe brukt, men synes de er litt dyre der så vurderer å kjøpe ny. Hører prisen ny er 2500,- !? Men er det med vognpose/kjørepose?? Og hva er forskjell på gammel og ny modell??
Saftsuse 84 Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2009 dytter litt lenger opp
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Hva forskjellen på gammel og ny modell vet jeg ikke. Men jeg vet at vognpose må du kjøpe utenom. Om du skal ha fottrekk, så må du kjøpe det også utenom.. Det eneste som hører med emmaljungavognene er regntrekk. Var iallfall det når vi kjøpte vår nitro city for 3 mnd siden. Var eg deg så ville eg kjøpt på finn.. Det er jo lov å prute dersom prisen de forlanger er for høy. Det mest vanlige er vel å selge til halv pris. Huske at det fot-trekk koster ca 500 kroner.. Og vognpose koster fra ??? og opp til mange tusen.. Så det må en jo ta med i beregningen om du synes brukt var dyrt hvis dette var med i prisen.
Fire småtroll Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 http://www.vogndilla.com/nyheter-mainmenu-28/15-produktnyheter/288-emmaljunga-scooter-20-store-forbedringer Her står det litt om forbedringene, men vet ikke hvordan det er med trekk og fotposer..
Alenemamma :) Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Forskjellen er at 2010 modellen har stoff handlekurv og den er dobbel så stor. Hjulene har skjermer(ikke at det er så viktig) Fotgreien er anderledes(mye lettere å ta opp og ned pga et nytt håndtak) Men ikke viktig det heller. Hjulene er nye, mye finere og ikke så breie som de andre. Noen små forbedringer. Jeg hadde 09 modellen og byttet nå ut den med 2010 pga handlekurven. Da jeg bruker den mye. Ellers så koster Vognen 2495 Fotpose 425 Vognpose 625 Jeg har fotpose og vognpose, men du trenger bare 1 av delene. Det er en supervogn og du kommer garantert til å bli fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå