Ksenia & Anjem Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Er på en nettside og skal fylle inn personnummer og fødselsnummer så får jeg bare opp ugyldig personnummer...Står ikke hvordan de vil ha tallene skrevet..
Ksenia & Anjem Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2009 er forresten www.zyboo.com
Dotten Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Hadde jeg vært deg ville jeg ikke skrevet inn/opplyst om personnummeret mitt på nettsteder. Kun nettbank, lånesøknader o.l. Husk at vi i Norge har 11 siffer, mens andre land f.eks. USA har vel flere tall?? Uansett i Norge skriver vi f.eks. 270909 12345 ev. sammenhengede.
Ksenia & Anjem Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 Kanskje det er som problemet..har iallefall prøvd de kombinasjonene som du sier, men det virker ikke... er en svensk side
Dotten Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Skulle tro det ikke skulle være noe problem. Svenskene har vel like langt personnummer som oss. ??? Var inne å tittet jeg også. Mye fint! Men skal du handle der er det sikkert trygt å oppgi pers.nr. Har jo selv gjort det på f.eks. billigetester.no Ring dem i morgen. Kan være en bug på nettsiden deres akkurat i kveld
Dronningen! Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Svenskene skriver vel årstallet først og så resten?
Guttemamma til to Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 jeg tror svenskene skriver årstall og så resten.. og så har de flere tall i pers nr sitt enn det vi har. skal ikke være skråsikker altså. men tror det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå