Gå til innhold

Problem etter hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en herlig gutt i 2007 etter å ha prøvd i bare 5 mnd, alt gikk fint. Har siden brukt hormonspiral og vært kjempefornøyd med den. Tok den ut i juni etterfulgt av en kraftig mens. Neste kom etter 35 dager og var helt vanlig. Så i august var jeg sikker på at jeg var gravid. Rett etter eggløsning startet kvalme som varte i to uker, løpe på do hele tiden og kjempetrøtt. Etter tre negative tester og 40 dager kom mens som normalt. Nå er eggløsning over igjen... tror jeg ...og kvalmen er igjen i gang, sammen med ømme pupper... Er det spiralen som spiller meg ett puss? 35 og 40 dager syklus er jo i overkant. Hadde ikke forventet å bli gravid med en gang, men er mer bekymret for om spiralen skaper problemer. Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:-) hmmm,det der var rare greier. jeg hadde brukt h.spiral i 9 år før jeg tok ut min i mai,men har hatt syklus på 26-28 dager så jeg forstår ikke noe av det der nei:-(

det eneste jeg har samme ,er kvalme i EL-tiden og noen ganger litt ømme pupper da.

jeg tror det er hormonene dine som løper løpsk etter å ha plutselig fjernet spiralen,men det dar jo veldig langt mellom mensen din for hver gang da:-(

håper noen kan svare deg bedre enn meg,men uansett.lykke til med prøvingen.krysser fingrene for at vi blir flere på 1 tri snart;-)

Skrevet

Ja nå har jeg ømme pupper....får se om det blir mer kvalme de neste ukene da. Har vært så fornøyd med hormonspiral som prevensjon så jeg håper det ikke blir så mye problem at jeg må droppe den neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...