Gå til innhold

Noen fra Bergen som venter tvillinger rundt januar???:)

Lucy80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt! Gratulerer begge to med tvilling graviditeten:):)

Hvordan er formen deres da?

Imorgen har jeg fullført uke 22, så begynner å merke det godt nå. Magen vokser i rekord fart! Men herlighet så fantastisk det er å gå gravid, også med tvillinger:):)

Har dere begynt å handle inn diverse utstyr?

Ser frem til å høre mer fra dere!

Gratulerer du også! :-) Her er formen helt grei igrunnen, begynner å kjenne at det er tyngre enn med førstemann, føler meg ganske svær allerede :-P Sliter litt med bekkenløsning og halsbrann pluss festlige blodtrykksfall i ny og ne så tror jobbinga snart er over for min del :-) Skal på ordinær UL nå på onsdag (18+2 da) så har vel ventet litt med handlingen til da men har kjøpt inn vogn, kom over et røverkjøp på finn, emmaljunga med stor bag og sportsvogndel og ser nesten ikke brukt ut til 2500,- så da slo jeg til :-) Men det er vel bortimot det eneste også da..

Hva har du/dere handlet da?

Heisann,

jeg har ikke helt turt å begynne å glede meg enda, er nervøs og usikker, har ingen barn fra før, men hadde en MA i januar. Så har ingen tidligere positiv erfaring...

Formen er fin, men er mye trøtt. Er 17 uker på vei, og skal på UL i slutten av uken. Både gleder og gruer... Selv om alt har vært fint på de tidligere ultralydene... Var hos lege i dag, fin hjertelyd på begge:-)

Tenker ikke å handle noe som helst før uke 24...tror jeg...

Men har bestemt meg for å begynne å slappe av og glede meg snart...

Er spent på å få vite kjønn, så labgt har de sagt at de tror de er eneggede pga svært tynn skillevegg.... men forstod det var positivt at det VAR en skillevegg der....

Lykke til videre:-)

Annonse

Hei, hei:)

Jeg har i grunnen ikke handlet inn noe særlig jeg heller. Vi var ganske tidlig ute med å kjøpe vogn, men det var fordi vi fikk et så godt tilbud i butikken som vi ikke kunne motstå:) Kjøpte en troll tvillingvogn i åsane, der vi fikk med en del tilleggsutstyr. Ellers vet vi hvilken senger og sånt vi skal kjøpe, men venter litt til.

Jeg kan no fortelle litt om min situasjon:) Jeg og min mann har vært gjennom prøverør, og jeg mistet på vårt første forsøk som da var i april. Så det har vært en vanvittig tøff og lang prosess! Har gått på nerver gjennom hele dette svangerskapet, men prøver nå å nyte det og slappe mer av! Det er jo lettere sagt en gjort:) Går til kontroll hver mnd, og alt ser bra ut heldigvis. Skal på ny ultralyd ikveld, og det ser jeg utrolig mye frem til!

Vi vet at de er toegget, men på kk lå den ene så dumt til at vi ikke helt kunne se kjønnet. Håper vi får se det ikveld! Er så spent!!!

Hvor i Hardanger og hvor i Bergen holder dere til?

Jeg bor i åsane:)

Blir veldig spennende å følge dere i tiden fremover! Ekstra kjekt å snakke med andre som også venter tvillinger!

Lykke til begge to!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...