Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hei på du:) Du jeg tenkte på denne lunsjen vi snakket om jeg da.... Jeg har anledning i morgen, tirsdag eller onsdag. Torsdag reiser jeg jo bort og blir borte til og med neste tirsdag:) Ikke noe problem, dersom det ikk epasser for deg nå altså. da kan vi jo bare ta det en dag senere når det passer bedre vettu. Men det hadde nå vært hyggelig å få til å treffes snart i alle fall:) Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei på deg. Beklager,sovnet på sofaen i går så fikk ikke svart deg. Har mulighet i morgen. Er du på jobben eller kommer du kjørende fra Arendal? klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Ps tenkte hvis du hadde fri så kunne jeg evnt ha møtt deg på strand hotell og haiket med deg til byen. Lett å finne hverandre der hehe. klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 hei igjen! Så koselig! Sorry at jeg ikke har svart før nå, men er på jobb og måtte ta unna noe som hastet veldig her. Jeg er jo som du skjønner på jobb, så da er jeg i Grimstad nå jeg. Hvis det passer for deg, og du har sjangs å komme med buss, så hadde det jo passet fint å treffes i 12-tiden kanskje? Hva passer best for deg? Cafe ibsen eller? Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Hei på deg. Ja det kan vi gjerne. Kan møte deg på utsiden cafe Ibsen kl 12. Skal jeg stå utenfor Morterud cafe da?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Ps utenfor Morterud bakeri,mente jeg hehe. Heter Cathrine jeg da,som du sikkert har skjønt hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Jeg har skulderlangt lyst hår og ikke så veldig høy. 163 ca. Passe vekt tror jeg hehe.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2009 Så flott! Jo vi kan møtes på hjørnet utenfor det bakeriet:) Jeg heter Marit og har på grå kjole i dag og har langt lyst krøllete hår og normal str ellers på meg:) ps, jeg kan ikke være borte mer enn en time da, for da begynner de på jobb å lure sikkert. Kan jo bare si at jeg har et kundemøte eller noe da:) Da sees vi om litt:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Grrrr har skikkelig problemer med internetten her. Faller ut heeele tiden. Kjempekoselig. Da sees vi i morgen. kl 12
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2009 oisann, i morgen ja:9 Jeg som tulla litt her nå. Da har jeg sikkert på meg noe annet, men har forhåpentligvis fortsatt langt lyst krøllete hår og normal kropp:) Det blir koselig!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #11 Skrevet 28. september 2009 Ja vet ikke helt hva jeg putter på meg,men har langt slett hår hehe. Nå har vi jo navna, og ikke mange som står utenfor der tror jeg hehe. Kjempekoselig. Står der kl.12 jeg. Internetten her er ikke bra,tar kjempelang tid her. Tror det er noe galt med fiberen. Ha en flott dag. Vi ses til lunsj i morgen,du får si du skal møte en kunde du hehe. klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2009 Skulle ikke tro det byr på noen problemer å finne hverandre nei:) Jeg skla også prøve å være der kl 12, men er jeg uheldig og får noen tlf inn eller noen som står på døra her os skal møte meg, så kan det være at jeg blir noen min forsinket. Tenkte bare det var greit å si ifra nå så du ikke gir meg opp og går hvis det skulle skje. Men jeg tror nok at det skal gå helt fint i alle fall:) Du får ha en fin dag videre du også, se sees vi i morgen:) Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #13 Skrevet 28. september 2009 Det går helt fint vettu. Jeg er der jeg. Skal uansett innom Morterud,må høre pris på bryllupskake hehe. Vi sees Marit. Glemmer ikke navnet heller,min mor heter det samme hehe. Ok ha en flott dag. Ser frem til å treffe deg i morgen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå