07&10&13? Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Tenkte det hadde vært morro å se hvor mange det er av oss, symptomer, hvordan tiden fremover forløper seg, hadde vært morro å se om en stund hva resultatet er.. Hvor mange som er gravide, hvilken dag positiv test, hviklen dag den helsikes tanta eventuelt kommer, O.L.... Jeg hadde IKM onsdag/torsdag uke 39 så på dag 32 i dag. Negativ test i går. Symptomer: *murringer *verkende korsrygg *kviser som popper opp her og der *trøtt *humørsyk *en del utfold (skiftende blank og hvit) *innimellom stikkninger i brystene, og vekslende til og fra med kvalme (men mest om kvelden)... HEIER PÅ OSS OG SPIRE!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Slenger meg på. Ikm var eg aldri heilt sikker på, men...minst 3 uker over!! (på dag 61 i syklus...) -magevondter. Veldig mye og faktisk...spesielt om kvelden! (murring, kramper...menssmerter uten mensen!! ) -øm i korsryggen -stikking i brystene med jevne mellomrom -mye sulten. Akutte anfall av "må ha mat, nåå!" -tappen er "stram" -mye utflod, vekslende hvit og blankt (omtrent elslim konsistens innimellom, men kan jo ikkje "ha el" i flere uker..) -mindre lyst. (mye p.g.a. krampene og murringer) Men ingen pos. test ennå då...blæh....
07&10&13? Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Ingen TR så langt i dag heller, og ingen spotting eller tegn... Men kastet opp i dag tidlig så hvis jeg ikke har fått omgangsyke, an dette være t godt tegn. Tenkte jeg skulle vente noen dager til med å ta test i og med at jeg fikk negativ test lørdag... Er det virkelig ikke flere av oss som fortsatt venter på TR?eller helst noe annet da Det hadde jo vært morro å se om det er noen av oss som aktisk er gravide, så man kansjke kan gi et svar til de som stadig spørr hvor sent men kan teste positivt om man er gravid o.l...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Ja! Det eg og tenkte! Hehehe.. Har jo prøvd å spørre sjøl både her og der, men...ække så enkelt å få så mye svar..greit å føre litt statistikk då Hehe... Eg går liksom å vente på positiv test, mensen eller oppkast... Har hørt at morgenkvalme faktisk til en viss grad e arvelig fra mor til datter...mor mi spydde i 9 mndr med eldste broren min liksom! Hehe. Så krysse fingrene for tur over doen i mårra da, sant?! Haha!! Huff...bare kvalm eg..men det kan vær så mye aent atte....magen min og stressnivået mitt går hånd i hånd..desverre..!!! Stress, så spyr eg..og e rimelig stressa nå om dagene jaaa....isj... Tenkte eg skulle teste te helga igjen nå...brent av nok tester...huff.. Men det som e så rart...eg får skyggestreker når eg tester med morgenurin..ikkje når eg tar ellers på døgnet (med mindre eg har drukket lite og ikkje tissa på ei stund...men deeet skjer ikkje så ofte om dagene da..) ..Men men!! Tålmodighet!! Her skal du motstand finne!!! (eller noe sånn)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Jeg er på dag 26 i syklusen, har korte sykler som varierer mellom 24-26 dager. Trodde jeg hadde el 14 sept, men fikk negativ test i går. Har hatt SA uten mens i mellom, så det kan væreforklaringen, har tenkt å teste på onsdag og videre på lørdag igjen om ikke TR dukker opp. Har hatt symptom i en uke, i og med jeg nettopp har vært gravid, er symtomene lett å kjenne igjen. Men min kropp har vært en hormonell jojo i forbindelse med SA, fra å være gravid en dag og plutselig ikke gravid lenger....
Eurecaღmed spireღ Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Jeg er overbevist at jeg kan kjenne livmoren! Går det virkelig ann så tidlig?? Når jeg strekker huden på magen er det et helt tydelig hard klump der, fra midten til høyre side. Venstre side, helt mykt i forhold.....utflod er helt sykt, skulle jo hvert helt tørt om det er TR rundt hjørne... På høre side av magen er blodårene blitt helt spreng tydelige, helt sykt. Aldri sett blodårer der før.... Alt for nervepirrende dette her....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Ååh så spennende da!! Akkurat dette med livmora har eg ikkje peiling på, rett og slett....... Trist å lese at du har mista.....håpe inderlig du har en liten på gang inni der igjen!!!!
07&10&13? Skrevet 28. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2009 dette er en litt for spennende tid, tror jeg har løpt på do minst 100 ganger fordi jeg er sikker på at nå NÅ har TR kommet...men nei... ikke et spor enda...men har jo tenkt tanken at det er kroppen min som ikke er i rute etter MA i juli. men synes det er litt rart at det pluttselig skal gå mange dager over nå, da jeg sist fikk TR på dag 29 etter MA. Mens jeg nå er på dag 33! Men har fått enda et tegn, (leter litt, men dette kom veldig uventet) når jeg har reist meg brått har det i dag revi skikkelig i lysken, og det har jeg opplevd begge de to andre gangene jeg var gravid! Er så spent på å høre hvordan det går med dere andre her... Vi burde starte en protest mot overtid!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. september 2009 #10 Skrevet 28. september 2009 Ka med overtidstillegget?!?! Det ser vi jo ikkje noooe til!! *furt!!!* ...ingen tr...ingen tegn til tr...tappen litt mindre..tør ikkje rasle så veldig mye oppi der da, så..men ja...trekt lengre opp og blitt mindre som sagt...gudene veit ka det betyr..kanskje eg akkurat har hatt el!? :-| jaja...har nå humpa litt sånn forsiktig så sjangsen e ikkje ute av den grunn...men jæskla rart å liksom ska ha el med lav lukka tapp altså...skjønne lite og mindre enn minst...men nå ska eg kose meg med pizza!! Prøøve å ikkje kjenne sånn etter i magen.. (i går var det på med fulle menssmerter!! men ingen mens...)
Mammaen til Ina Skrevet 28. september 2009 #11 Skrevet 28. september 2009 Slenger meg på jeg og! Ikm 13/14 september, altså 16 dager på overtid!! Blenda hvite tester, 4 dager siden sist test. - mye utflod - små kvalm til tider - MYE vondt i hodet - vondt i magen, har også de berømte "Stikkningene" - hadde voksesmerter i leggen utover det føler jeg meg veldig lite gravid!! Hvis ikke tr eller storken kommer snart blir jeg gal!!! Dette er helt forferdelig og fullstendig unødvendig! Jeg stemmer for nytt innlegg "for oss det tok aaalt for lang tid før vi fikk pos test" på 1.tri :-D
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. september 2009 #12 Skrevet 29. september 2009 Eg og vil være med på det innlegget!!! Men heeeeelt enig med deg..detta e forferdelig og rett og slett unødvendig! Fytti katta eg e lei...!! ....blir jo en del knagging da..hehe.. TENK OM EL E SEIN, liksom....hihi.. morsomme her me sitte og da...! Fant ein test i skuffen i dag, siste..så "måtte" jo ta den og da..hehe..bare tatt...20 tester eller noe tror eg! Herreguuud....Jaja..nye på vei Får ta meg ein tur til gyn neste uke jaaa!! 62 dager.....blææææh!
07&10&13? Skrevet 29. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2009 nå er jo ikke jeg så mye på overtid som dere da ("bare" 6 dager), men jeg synes fortsatt dette tar unødvendig lang tid! Våknet opp i dag tilig og tenkte...NÅ må vel TR ha kommet...men NEI! Tror kanskje jeg gir opp, tenkte jeg skulle ta en ny test på torsdag hvis ikke tr er kommet til da, daer jeg 8 dager over. når skal dere teste igjen*? Krysser alt jeg ha for oss og at v får startet en nnlegg på 1. tri!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. september 2009 #14 Skrevet 29. september 2009 Ventetia e grusom uansett, nå når me ikkje vett noenting...! Forrige uke hadde eg noen dager kor eg var pissesur og forbanna konstant i et par døgn. Var grusomt..men så har eg vel klart å innfinne meg med at høyst sannsynlig så e eg ikkje gravid...men ubalanse i kroppen.. Så klart. En håpe jo i det lengste!! (e jo ikkje for ingenting eg har tatt ørten tester! ) Tror eg venter til helga med å teste igjen..prøve hvertfall...føle eg har kasta vekk nok penger nå...hehe. ..men e så forbanna med disse murringene og kramper altså.........grr!!
Turbojenta og lillesøster Skrevet 29. september 2009 #15 Skrevet 29. september 2009 Slenger meg på her jeg også. Hadde IKM samme dag som deg jece-og-Leon_Nickolai. Jeg kjenner noen dager mye symptomer og noen ganger mindre. Helt merkelig dette her og ikke til å bli klok på hvertfall. Negativ test fredag. *en god del murringer. Vanligvis pleier jeg ha vondt 2-3 dager før TR, med spotting fra 2-1 dager før. Verkingen har vart i 1 1/2 uke snart. *kviser av mass! *humørsyk som bare pokker, like lenge som verkingene. Hehe stakkars samboern min!! *utrolig såre bryster *masse utflod *kvalm Skjønner ikke hvordan dere holder ut dere som er på dag 62 osv, det må være helt grusomt. Nå er både tanta og positiv test velkommen her i gården altså, positiv test hadde jo vært hakket bedre etter å ha slitt med all den driten her i over en uke!! men men vi får se hva som skjer. Tanta dukker nok opp her i gården, jeg pleier ikke være heldig
07&10&13? Skrevet 29. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 29. september 2009 Da krysser vi fingrene og håper på at vi er heldige! Hadde jo tekt til å vente med å teste til torsdag, men mulig jeg sprekker i morgen tidlig... mn håper jeg klarer å holde meg da...
Mammaen til Ina Skrevet 29. september 2009 #17 Skrevet 29. september 2009 Åh herre min jeg er kvalm:-( syyykt lavt blodtrykk om dagen, blir svimmel av å tenke på å reise meg:(
Turbojenta og lillesøster Skrevet 30. september 2009 #18 Skrevet 30. september 2009 Ok damer da kan jeg komme med et bidrag til denne tråden. Jeg hadde tenkt å vente med å teste til i morra hvertfall, helst lenger.Men klarte ikke lenger. Angret idet jeg så minustegnet komme opp, men plutselig kom det enda en strek, sakte snek den seg inn samtidig med kontrollvindu streken. Det er ikke tvil! Jeg testet positivt en uke etter IKM, jeg er gravid!! Håper flere følger etter! Trenger godt selskap inne på 1.tri! Ønsker dere lykke lykke til og håper vi sees der så snart som mulig!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. september 2009 #19 Skrevet 30. september 2009 Åååå!! Gratulerer!!! :D:D:D Det én til på den positive statistikken!! Satse på eg og resten på tråden slenge oss med snart
Eurecaღmed spireღ Skrevet 30. september 2009 #20 Skrevet 30. september 2009 Gratulerer, blir så glaaaad!!! Gir oss andre håp også
Eurecaღmed spireღ Skrevet 30. september 2009 #21 Skrevet 30. september 2009 hvordan går det nå da jenter? Hos meg er det mye aktivitet i livmorområdet. har tafset på tappen, men tror ikke jeg gjør det mer nå. Den er potte tett, og veldig fuktig. Jeg kommer til å bli den mest skuffete noensinne når eventuelt TR kommer.... ellers det samme, kvalm murring her og der, men ikke så mye press i underlivet, men er avtatt litt kviser..... veldig såre brystvorter men kvalmen er egentlig det som er mest plagsomt....
Eurecaღmed spireღ Skrevet 30. september 2009 #22 Skrevet 30. september 2009 He, he, glemte å si trøtt!! La meg før barna her en dag, sov til neste dag.... grusomt!
Mammaen til Ina Skrevet 30. september 2009 #23 Skrevet 30. september 2009 Formen her er veldig skiftende.. Skal til legen nå kl halv 3, gruer og gleder meg! Kryss fingrene for meg da, damer:)
07&10&13? Skrevet 30. september 2009 Forfatter #24 Skrevet 30. september 2009 Gratulerer så mye til Snuppeluren 2pp Håper jeg virkelig kan følge etter snat! Tok en test i dag tidlig, men det som var er at den testen ar ligget ute i hele natt i bilen så når jeg testet kom det ikke opp noen strek ikke engang teststreken... så tror ikke den er gyldig?? Men har bestemt meg for å vente til lørdag, sånn i tilfelle den i dag telles som negativ.. har ikke TR kommet til lørdag da blir jeg gal hvis jeg tester negativ. Har masse symptomer, men er veldig redd for å bli skuffet
07&10&13? Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #25 Skrevet 1. oktober 2009 hei hvordan går det med dere damene? noe nytt? er nesten så jeg begynner å tenke på om jeg har kommet i VELDIG tidlig overgangsalder eller hva anna det kan være... man mister jo menstruasjon, for ømme bryst og skiftende kald og varm, og småkvalm til tider da også hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå