Gå til innhold

Titt hit litt :-) Mine barn har funnet mine gamle lykketroll..

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og ble "frelst". Finnes det nettbutikk el.l som selger sånne?? De vil så gjerne samle senga si full ;-)

Skrevet

Melhusbanken ga ut sånne som sparegriser, til nye kunder.

De så nifse ut synes jeg, så jeg har kastet de...

;)

Skrevet

Jenta mi fikk en gang hun var på legevakten, som premie. Der hadde de en hel eske full. Men vet ikke hvor de har kjøpt de inn da... :-)

Skrevet

her hos oss på sotra selger de lykketroll ved kassen på sparkjøp. kjøpte noen selv til jenta for noen dager siden:)

Skrevet

Finnes ikke de fremdeles "overalt" da...? Bare noen få måneder siden jeg kjøpte flere ulike til gutten min på en helt vanlig Ringo-butikk.. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt lykketroll nøkkelringer på helt vanlige lekebutikker, tror de hadde alle str. der, så ikke så nøye etter fordi jeg skulle ha til jobbnøklene mine:) (gode barndomsminner serru)

Skrevet

Brio hadde flere for litt siden, regner med de har enda.

Har ett stort utvalg som ungene har overtatt her, så de klarer seg enstund håper jeg.

Skrevet

De har dem på lekebutikken her ihvertfall (tror det er brio)

Datteren min er også fasinert. Var på sykehuset og tok blodprøve, og så fikk hun velge seg ut en liten leke etterpå. Kikket lenge ned å boksen, og så gjør hun store øyner og gauler "OLLE BOLLE" (som i fra sangen) Så nå må han være med overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...