Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 -og ble "frelst". Finnes det nettbutikk el.l som selger sånne?? De vil så gjerne samle senga si full ;-)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Melhusbanken ga ut sånne som sparegriser, til nye kunder. De så nifse ut synes jeg, så jeg har kastet de...
Solskinnsdag Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jenta mi fikk en gang hun var på legevakten, som premie. Der hadde de en hel eske full. Men vet ikke hvor de har kjøpt de inn da... :-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Noe her kanskje?? http://www.troll-company.dk./
Elinlita Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 http://www.qxl.no/search/search.asp?txtSearch=lykketroll&Adv=1&catalog=5&Catg=1&InTitleAndDesc=0 Billig, billig
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 her hos oss på sotra selger de lykketroll ved kassen på sparkjøp. kjøpte noen selv til jenta for noen dager siden:)
Gjest Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Finnes ikke de fremdeles "overalt" da...? Bare noen få måneder siden jeg kjøpte flere ulike til gutten min på en helt vanlig Ringo-butikk..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Jeg har kjøpt lykketroll nøkkelringer på helt vanlige lekebutikker, tror de hadde alle str. der, så ikke så nøye etter fordi jeg skulle ha til jobbnøklene mine:) (gode barndomsminner serru)
camilla^ Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Brio hadde flere for litt siden, regner med de har enda. Har ett stort utvalg som ungene har overtatt her, så de klarer seg enstund håper jeg.
Gjest Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 De har dem på lekebutikken her ihvertfall (tror det er brio) Datteren min er også fasinert. Var på sykehuset og tok blodprøve, og så fikk hun velge seg ut en liten leke etterpå. Kikket lenge ned å boksen, og så gjør hun store øyner og gauler "OLLE BOLLE" (som i fra sangen) Så nå må han være med overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå