Gå til innhold

Unormal mens etter spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spontanaborteret for ca 4 uker siden (uke5+2) , og i tre dager nå så har jeg hatt litt sånn brunaktig blödning, men veldig, veldig lite. er det normalt at man ikke får ornlig mens etter at man har hatt SA? fatter ike hvorfor det ikke setter igang på riktig...irriterende. skal jo ha nytt fryseforsök nå ved neste egglösning. om jeg ikke får orntlig mens, får man ikke egglösning da eller? :/

håper at noen kan svare meg på dette, om noen vet..

Skrevet

I og med at du nettopp har hatt en SA er det ikke unaturlig at du spotter noen dager før mensen setter i gang for fullt. Det kan være at du ikke hadde EL den syklusen og at det er forklaringen på at mensen lar vente på seg.

Skrevet

takk snöfilla og eventyret, da er det sikkert normalt da. men vet du om jeg vil få egglösning denne gangen da? eller får jeg ikke det hvis jeg ikke får orntlig mensen?

Skrevet

Du bør få ordentlig mens, særlig med tanke på fryseforsøk og en så bra slimhinne som mulig. Du kan jo EL-test for å se om du har EL eller ikke.

Skrevet

ja nå har jeg fått mens så det rekker! ..., så da er det bare å vente på EL.... men takk for svar uansett snöfilla:)

Skrevet

Hei snøfilla og even(tyret) ; )

Ser du skriver om en E- test, lurer veldig på hva det er ??

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

EL-test = eggløsningstest :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...