Gå til innhold

ligge døgn etter ks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Låg på sjukehuset i 5 dager etter haste snitt pgr av ungen måtte ligge i kuvøse og i lys pgr av gull sot..og litt dårlig form hos meg.

det andre ks snittet mitt var planlagt,tok ks mandags morgen og kom heim tidleg onsdag.det var ikkje heilt vanleg med så få dager men formen var fin så det var ingen problem.

Fekk med heim sprøyte mot blod propp som eg satt på meg sjølv et par dager.ingen problem.ungen må tilbake etter noken dager for å ta noken tester.hørsel test osv....

Her ble det akutt KS 070909.

Det ble tatt på mandag og på torsdag fikk vi dra hjem.

syntes det var helt greit jeg. hadde ikke fått noe melk eller noe så slet med å få han mett . reiste hjem med Nan HA1 og den har vi brukt siden. koser bare litt på puppen men har bare 20ml til sammen så lillegutt blir jo ikke mett på det..

Annonse

• 2 måneder senere...

Annonse

Hadde planlagt KS en torsdag, dro hjem mandag.

HasteKS onsdag, dro hjem lørdag.

Var i super form etter begge KS'ene og kunne ha dratt hjem tidligere, men ettersom vi bor over 2 timer fra sykehuset ville de at vi skulle være der noen ekstra dager. Mannen var der hele tiden etter det første KS. Etter hastesnittet var han der på dagen, hjem sammen med eldstejenta om kvelden og natten. Så var han der igjen fra dagen etter og til vi dro hjem.

Er ofte på sykehus, så det med å være alene på sykehus plager meg ikke i det hele tatt:) Tar det som en "ferie" :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...