Gå til innhold

gode idear?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal på hyttetur med 2 vennepar til helga... Og reknar med at det sikkert blir litt alkohol... ikkje uansvarlege mengder (vi skal ha med 2 stk barn), men sånn litt vin til maten og sikkert litt vin og snacks og sånn... Blir vanskeleg å unngå å drikke utan at dei skal merke noko, har ikkje akkurat lyst til at det skal bli offentleg når eg berre akkurat har passert 7 veker... nokre gode idear og tips til forklaring på at eg ikkje drikk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre alltid noen som mistenker graviditet hvis man ikke drikker alkohol.. Dumt at man ikke kan velge å være avholden uansett årsak! Du kan si at du går på medisiner som ikke kan blandes med alkohol, det er ingen som har noe med hva årsaken er. Alternativt kan du ta med dag alkoholfri vin, så fremt ingen vil reagere på at du ønsker å drikke av egen flaske og ikke det de andre evt. spanderer/deler på.

Lykke til med din søte hemmelighet! :)

Skrevet

trur det blir vanskeleg det her... trur nok dei ville reagere om eg plutseleg skulle drikke av ei anna flaske... får heller satse på medisinar trur eg...antibiotika mot ein eller anna infeksjon... men blir vel avslørt vil eg tru...

Skrevet

Du kan si du bruker Flagyl (en antibiotika) pga infeksjon i underlivet. Det stopper nok opp spørsmålene veldig raskt vil jeg tro ;-)

Selv om det er noe man vanligvis ikke ville sagt, så er det bedre enn å avsløre den egentlige grunnen vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...