Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Er 7+4 i dag...og om kvelden har jeg gravid-mage. Ser ut som jeg gjorde dag jeg var 13 uker med førstemann.. Jeg er veldig slank fra før av, så det vises veldig godt. Er vel kanskje vanlig å få mage raskere med nr. 2 enn nr.1 ? Vet jo at det nok er mere hoven mage, enn livmoren;)
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 du er ikke den eneste som har fått mage allerede! ser ut som jeg er i uke 20, men er bare i uke 9 :/ men har også hørt at det er normalt å få raskere mage med nr2 =)
Trojan Horse Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg er 7+6 i dag, og har gått med øverste knapp åpen (smale olabukser uten stretch) i dag. Ser mest gravid ut om kvelden, som deg, så er sikkert oppblåst. Tror graviditetshormoner kan gi luft i magen. Gikki vanlige bukser til uke 15 forrige gang...
Fuego Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg er 6+1 og det synes allerede. Har en liten kul på morgenen, også blir den større utover dagen. Jeg er veldig lita og spinkel, så det er sikkert derfor. Mamma fikk heller ikke igjen knappen i buksa i uke 6, så det ligger vel i familien Litt kjedelig å gå i store klær for å skjule allerede, men litt koselig også
Gjest Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Er 7+5 idag mandag, og like langt på vei som deg. Og har fått mage jeg òg. Hadde litt fett der fra før av, men nå dobbelt så stor som vanlig. Puppene også fordoblet. Umulig å skjule, og alle synes jeg ser veldig gravid ut.. Første min, men uansett godt å høre at det ikke er helt abnormt med mage så tidlig
*dum&deiLig*™ Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Du er oppblåst. Det forsvinner i 2. tri.
Kreps80 Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Jeg er førstegangsgravid og er 10 uker på vei men er sinnsykt oppblåst på kvelden, så forsvinner det på morgenen.Det har jeg vært helt siden 6 uke jeg. Den seneste tiden er jeg litt oppblåst på dagen også, men det er ikke gravid mage det er forstoppet mage...hurra hurra....veldig sexy.
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 jeg er 10uker i dag, og har litt mage. dvs, de syns ikke for andre enn meg da. for jeg er litt stor fra før. har alltid hatt "baby-mage" og sprettrumpe som min svigermor sier:) jeg har derimot alltid klart å trekke magen inn, og holde den der, og det går ikke lengre. den er hard som bare det! er nok litt oppblåst og forstoppet som dere andre, men siden det er bare meg som merker det, romantiserer jeg det litt med å tenke det er baby mage:) gleder meg til å få skikkelig kul, som jeg kan vise frem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå