Gjest Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 ..at etter fødselen så må jeg mest sannsynlig ned nesten 40 kg for å komme ned i idealvekta mi... det blir en laaang prosess... huff flere?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Da er vi to..... Blir nok tøft, men med riktig innstilling klarer vi det nok. Jeg skal benytte hver anledning til å ta med babyen på en trilletur. Starte i det små:-) Når har du termin? LYKKE TIL:-)
Guldehinn Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Åh, ta det med ro... Det er flere av oss. Jeg kunne tenke meg å komme meg ned i 75-ish. Fra 110-ish. SÅ 35 eller deromkring? Og det er etter 14 fullgåtte uker bare. Jeg har ikke gått opp noe enda, men regner med det kommer kjapt på om ikke så veldig lenge. SKAL ikke opp veldig mange kilo, men mellom fem og ti må jeg vel regne med... Men sammen er vi sterke og sånn. Og småttiser trenger jo absolutt frisk luft, så jeg får bare hive meg rundt og trille turer til den store gullmedalje! Kan jo faktisk begynne å traske til butikken også =) Med barnevogn har jeg jo innebygget handlenett!
Gjest Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 ja, trilleturer er jo kjempegod trim. og kjempekoselig hvis man er flere ) da trimmer man jo nesten uten å tenke over det. er veeldig spent på om jeg vil finne nok motivasjon til å klare å gå ned så mye, men tiden må vel bare vise ) jeg har forresten termin 12 desember, så har enda maange uker på meg til å legge på meg enda flere kilo som skal av igjen... hehe ;o) godt vi er flere da )
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Skjønner åssen du tenker. Mine kilo forsvant kjempefort etter forrige fødsel i sep 2008. Veide litt i overkant av 130 når jeg var fødeklar og jeg kom ned til 97 kg før jeg rakk å ble gravid igjen nå. Vet ikke hvordan jeg klarer å regulere vekta i svangerskapet. Jeg er mest opptatt av å ikke spise usunt og få til et par bevisste treningsøkter i uka. Har trent 3-4 ganger i uka før svangerskapet, og da hovedsakelig spinning som fungerer supereffektivt som fettforbrenning. Jeg får se hvor lenge jeg klarer spinning i svangerskapet. Prøver å trene 2 ganger i uken, men jeg har vært så dårlig at det har kokt ned til 1 gang. Nå som formen forhåpentligvis blir bedre klarer jeg nok 2. Går ellers en del turer med småtrollene mine. Jeg tror på et aktivt svangerskap denne gangen, og når babyen er ute skal jeg tilbake i de gode treningsvanene. Trening fungerer som bare det for å gå ned i vekt! Jeg har som mål å veie 75 kg, og dit skal jeg uansett en gang! De første 10-15 kiloene går greit som regel, men jo mer man går ned, jo mer må man jobbe for å hver kilo. VILJE er nøkkelordet. De fleste klarer det de vil bare de bestemmer seg for det. VIL man det sterkt nok, så er det drivkraften bak fremgang. Ingen andre kan gjøre det for deg, og du kommer til å bli så fornøyd og glad når kiloene forsvinner. Det er kjempegøy når man får tilbakemeldinger på hvor flott man ser ut ettersom man går ned i vekt. For selv om jeg mener jeg har sett flott ut bestandig har jeg alltid hatt et ønske om å bli slankere. Og jeg føler meg ti ganger flottere som slankere. Det er bare et faktum. Det kommer til å gå så fint for deg, hvis du bare finner den indre styrken og VILJEN som skal til!
mamms`n Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Henger meg på her -det blir en del kilo som må bort... Har store planer om å gå masse turer med vogna -håper bare ikke det blir så mye snø... Jeg bor i oslo, og her er det jo kjempefint å gå tur i marka. Hørte at det hadde kommet en ny bok med fine løyper for barnevogn. Skal skaffe meg den, og prøve å "verve" barselgruppa. Eller kanskje det er noen her inne som vil henge seg på?
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 gikk ned over 15 kilo for ca 2 år siden. det var en tung prosess med myyye trening. ble til slutt for mye, og jeg knakk sammen og la på meg alt + litt til igjen... ( ...det var et stooort nederlag... håper ikke det skjer igjen for da gir jeg opp... huff..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 anbefaler å gå på grete roede (mor og barn)kurs. Jeg har gått på det i svangerskapet for å ikke gå opp så mye. Har fungert kjempefint! Skal fortsette på det etter fødsel. Veier nå 107, har 11 dager til KS. Veide vel 95 før jeg ble gravid. Skal ned i rundt 75 før jeg er fornøyd.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg veier 94 kg og er 8 uker på vei..skal være bevisst på hva jeg spiser..jeg er overvektig og vil ned i 70 etterpå..håper det går med god viljestyrke..er det noen andre her inne som skal ha i Mai?? vi kunne jo gjort det sammen av de som vil??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå