Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Lille poden min snur seg til magen hele tiden, han er snart 9 mnd.. kan jeg bare la han ligge der? føler liksom at han ikke får puste!! Uff er jeg bare hønemor eller?? eller kan det være farlig? sier han i fra?
Collette Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Ja, det kan du. Bare la ham ligge! Han klarer vel å snu seg tilbake selv?
Gjest yrild Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Min HS sa at det er å "legge" dem på magen når de skal sove man ikke skal gjøre. Hvis de snur seg selv er det ikke et problem, da klarer de også å løfte hodet, vri seg etc for å få pustet godt.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 Han snur seg fint rundt alle veier i stua.. men ikke så mye i senga. Han sier i fra at nå vil jeg snus mamma hehe. Han er så rar.. får prøve å la han ligge på magen i natt og så får jeg se hvordan det går.. men da er det iallefall ikke farlig.. takk takk jenter.. så var jeg litt hønemor da hihi
Trollemor75 Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Du kjenner gutten din best, men jeg lar min ligge. Når han begynte å snu seg og ikke klarte å snu seg tilbake, våknet han med et hyl og vi snudde han. Nå snur han seg i alle retninger og får styre sitt. Men han er veldig mobil, så du må nesten vurdere det i forhold til sønnen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå