Sjokoladebanan Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Tegnet av foten hans isted og kom akkurat på 12 cm. jeg skal jo ha på ullsokker i tillegg, og så skal det vel være 1.5 cm å gå på når man kjøper? strguide her: http://www.xxl.no/templates/popupSide.aspx?id=26403#Barnesko
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 eg hadde bestilt str 23 el 24. Det kjem jo også litt an på korleis foten er ellers i forhold til skoen da........ Sko har eg erfart er vanskelig å ta høgde for at skal holde heile vinteren. Nokon gonger går det greit mens andre gonger blir det for smått...
Sjokoladebanan Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 har tenkt på 23, men er jo redd han skal drukne helt i det også. får vente litt til å se tror jeg. trenger jo ikke cherrox riktig enda.. men er de slik at med ullsokker på så skal det være 1.5 cm å gå på?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 En ullsokk (type ulvang spesial sokk) bygger ikke noe særlig mer enn en vanlig sokk, ikke glem det. Og det er mer enn nok med halvannen cm å gå på... Viking thermo er litt små i str
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå