Gå til innhold

Hei alle sammen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en syklus som er fra 30- 34 dager. mai- juni 30 dagers syklus, juni- juli 30 dagers syklus, Juli - august hadde jeg en syklus på 34 dager, august til september hadde jeg en syklus på 31 dager. Jeg får som regel IKM f.om. 4-7 dag i mnd, men jeg klarer ikke å regne min EL, når den kan være, fra mai t august har jeg ikke hatt el-slim, kunn vått "vannaktig" men hatt EL smerter, noe jeg merker svært godt!

Jeg hadde alltid trudd jeg har hatt eggløsning rundt den 22. men har vist ikke det...

Nå denne pp, fikk jeg el-slim 17-18 september, og smertene (var litt anderledes enn tiligere) rundt den 22 sept.

Nå er jeg inn i min 23.dag i min syklus, jeg har små symptomer som: stikking og kniping i livmora, jeg har hatt ømme bryst i 1 uke allerede, å enda har jeg ei uke igjen til IKM, jeg har mer utflod enn jeg har hatt før, det er slim!!!! jeg er kvalm, spiser hele tiden, jeg tisser mer enn før, jeg blir fort sur, men det blir jeg uansett før mens da hehe....

Jeg sjekket hvor langt jeg er på vei nå om jeg er gravid og er 3 uker, men hva tror dere??

Hvilken uke skal jeg slenge meg inn i på skravletråden?? Uke 40 eller uke 41?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 40 begynner jo i morgen, så kanskje uke 41, da, hvis du har litt lange sykluser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...