hæppi;) Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hei. Har 6 pakker med El-tester, 3 pakker m digitale grav. tester og 5 pakker med "vanlige" grav tester ( som kan brukes 4 dager før). Alt er Clear Blue. EL testene koster kr. 90,- per pakke(6 tester i hver pakke); de digitale grav.testene koster kr. 80,-(1 i hver pakke)og de vanlige koster kr. 75,- per pakke (to i hver pakke ). Alt er ekskl. frakt. Noen som er interessert? Skriv i så fall mailadressen din; så sender jeg deg en mail;)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 kan ikke gravitester sendes i vanlig konv? da slipper man jo frakt! bare legge den i postkassene som står rundt om kring?
hæppi;) Skrevet 27. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2009 Helt sikkert. Kommer jo an på hvor mange man skal ha. Uansett mente jeg frakt/porto. Regnet med folk skjønte det;)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 åja.hehe:p er det mulig... var visst noen som ikke skjønte det.. #kremt# *flau*
Mai-mamma Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Hei hvilke EL tester er det? digitalt? Og g.testene, er det digitalt det også? hvis det er det, er jeg interessert mailen min er: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå