Gå til innhold

har starta på mitt 9 icsi forsøk :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Stå på-jente, det må jeg si! :-) Kjempebra!

Har du hatt 9 mislykkede forsøk, eller er barnet ditt inkl i disse 9?

Hva sier legene til deg om de mislykkede forsøkene? Går du v Nordica fortsatt? Har selv hatt 3 icsi der.Men etter 2 av 3 avbrutte forsøk, henviste de meg til ED.

Tar et hint ja!Men etter å ha tenkt masse gleder jeg meg til dette nå.

Når starter du spray?

Masse lykke til !!!

Klem/

gutten kom på 3 forsøk, nei jeg har forflyttet meg til Aleris.

Hva er ED ?

Vi har dårlige odds, od det sier de til oss, men det har ikke blitt værre så vi har en sjans. men dette er nok det siste forsøket mitt ( tror jeg.... )

Jeg startet med spray den 22 sept, skal begynne med sprøyte den 8 og regner med uttak i uke 43 :)

Annonse

Ja det hadde vært vanvittig deilig å få det til nå, har fremdeles 4 igjen på frys også og det er siste sjanse. Etter det går vi evt. over på adopsjon. Synes det er grusomt å vente. Er så i tvil hele tida, er egentlig mest pessimistisk men så sniker det seg inn litt håp allikevel. Hvor mange ganger skal en igjennom dette her liksom. Men det vet jo du også alt om ;-)

Det er helt utrolig! Hadde du icsi forsøk når du ble gravid? Jeg er i gang med første søskenforsøk nå, og min mann er så positiv, og ser for seg at alt skal klaffe med en gang. Men ting har endret seg siden sist, 6 år siden siden forrige forsøk.

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...