Gå til innhold

Blødning ved eggløsning...Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en liten blødning i dag..Ikke helt rødt,frisk blod men litt mørktrosa..har ikke vært mye..men det kom en dråpe i do, og endel når jeg tørket meg. Men ikke mer en det. Hadde mensen for 4 dager siden, så det kan jo ikke være det heller.

Er på dag 13 i syklusen...

Kan det være en blødning i forbindelse med eggløsning eller er det noe annet? Føler kanskje det var litt mye til å være pga eggløsning også..Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hvordan går det seg til at du hadde mensen for 4 dager siden og er nå på dag 13? Sjønte ikke helt? Mulig jeg er teit altså...

Men om du venter eggløsning i morgen kan det jo være blødning i forbindelse med eggløsning. Alle sier man er ekstra fruktbar om man får blødning rundt eggløsning, så da er det bare å hoppe i høyet;)

Skrevet

Jeg var ferdig med mensen for 4 dager siden..5 i dag :) Hadde da hatt den i 9 dager..derfor var jeg på dag 13 :) Mine TR har blitt ganske lange etter en MA.. Så håper at enten jeg blir gravid..eller at de normaliserer seg :) Tusen takk for svar :)

Skrevet

Kanskje det er dett som går under betegnelsen spotting ?

(småblødninger før og etter mens)

Jeg hadde denne EL (pergo-el) litt rosa EL-slim, dvs litt blodblandet.

Leste på pernilleinfo at da er man visst ekstra fertil, og det kan jo stemme når man har fått pergo-dytt ?

Første gang jeg har opplevd ialelfall.

Skrevet

Hei! Det hadde eg også denne gangen på EL dag som var lørdag. Veldig stikking fredag og rosa slim lørdag og det hadde jo vert fantastisk om en var ekstra fruktbar då :-) er så utrulig lei av å bli skuffa gang på gang så håper det er noko i det..og det var på bursdagen min, tenk for en gave det hadde vert :-) lykke til til deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...