linaa Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 skal vi se. tja fredag skulle jeg fått besøk av tante rød.. den har ennå ikke kommet .. hatt litt murringer. å hatt en merkeli følese. syns det har vært no rart med magen,.kjentes ut som jeg er støøl i magen . att noen har sparket meg liksom.. litt vanskeli å forklare. var sånn både fredag å lørdag: ) ennå ikke fått mens heller. å vi er inni en pp2. å vet att jeg hadde sex rundt de tider eggløsning muligens har vært gravid ?
linaa Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 tok en her om dagen .. men den var neg..
Turbojenta og lillesøster Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Hei hei. Er i akkurat samme situasjonen, skulle hatt TR på onsdag men ingen TR har kommet, og masse murringer, stikkinger, knipinger og rare følelser. Spesielt har puppene mine levd sitt eget liv den siste uken. Jeg tok test fredag morgen da, som var negativ, så jeg har igrunn ikke så mye håp lenger, venter bare på TR. Men ta en test å se, da får du kanskje noen svar
07&10&13? Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 sitter her og føler det som om jeg er i samme situasjon... hdde IKM onsdag/torsdag/fredag, men fortsatt ingen TR, negativ test i går, men klarer fortsatt ikke la være å håpe... Spennende å se videre hva som skjer! KRYSSER FINGRENE FOR OSS !
Mammaen til Ina Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Det er 14 dager siden ikm her, ingen tr og neg test torsdag morgen:( hvis det fortsetter sånn blir det legen neste uke!
linaa Skrevet 27. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2009 takker for masse svar : )) ja kroppen er rar.. har litt murring å stikkinger nå , samt att jeg er støl i magen .. kjennes ut som jeg er skikkeli sulten : ) fikk ett innfall i sta. vaske Huset . lukter godt .. syns nesten jeg har no rart no for lukter også : )) Krysser fingrene for oss ja : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå