strawbs Skrevet 27. september 2009 #1 Del Skrevet 27. september 2009 Hei, Lovte å oppdatere når jeg fikk vogna og om alt hadde gått greit. Finner ikke innlegget fra tidligere, så lager like greit et nytt. Vi har fått vår joggster twist fra kiddies24.de. Betalte 6600 for sportsvogn, liggedel, regntrekk til begge og transportbag til vogna, så det ble ganske mye rimeligere enn i butikken. Dette er inkludert frakt (som legges til fra nettsiden), tollavgift og norsk mva (som man får regning fra posten på, som må betales før man henter pakkene). Ville kostet iallefall 2000 mer i butikk. Vogna ble forsøkt levert hjem til oss på dagtid uten forvarsel, så det var litt irriterende, i og med at jeg hadde gitt gjentatte beskjeder om at jeg måtte få vite tidspunktet på forhånd (er fremdeles i jobb). Men det gikk jo helt fint å hente på posten, da. Vi bare skrudde opp vogna der og trillet hjem. Anbefales å være litt teknisk interessert for å skru på hjul og bremser. Neida, var ikke så veldig vanskelig, men jeg var glad for at samboer tok seg av det... Det ble en del forsinkelser på oss, fordi vi i utgangspunktet hadde bestilt stellebag i farge som ikke var på lager, og til slutt ga vi beskjed om at vi ville ha pengene for den tilbake og bare få tilsendt vogna. Det gikk helt greit. Tok da ca 14 dager før den kom. De er ganske dårlige i engelsk. Kan du skrive på tysk er det nok en fordel. Men så lenge man er iherdig og maser, får man svar. Ikke super service, men funket for oss iallefall. Jeg har ikke funnet noe annet nettsted som selger TFK til norge, så ikke så mye å velge mellom. Alt i alt er jeg fornøyd, men det er klart at om noe går galt har man ikke like stor trygghet, selv om man i utgangspunktet har god reklamasjonsrett. (Men kan tenke meg det ville vært ganske styrete) Når det gjelder vogna er vi foreløpig superfornøyd med valget (he he, har ikke fått babyen enda, så er kanskje ikke helt kvalifisert). Skikkelig god å trille og super på ujevnt underlag og grus (i forhold til f.eks. bugaboo, som jeg personlig synes er veldig upraktisk, om enn søt! Pappan er dessuten glad for tøff/maskulin design på TFK. Jeg synes også den er stilig. Vi har den grønne.) Håper dette var til hjelp for noen. Lykke til med valget! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140726668-kj%C3%B8pt-tfk-fra-kiddies24de-n%C3%A5-har-jeg-f%C3%A5tt-den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
venusstjernen Skrevet 29. september 2009 #2 Del Skrevet 29. september 2009 Takk for informativt innlegg , strawbs: ) Nå ble i hvert fall jeg endel klokere på gangen i det hele : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140726668-kj%C3%B8pt-tfk-fra-kiddies24de-n%C3%A5-har-jeg-f%C3%A5tt-den/#findComment-140735577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå