LillePersille88 ? Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Noen andre som føler for å gjøre det? Skru tiden frem til den dagen man sitter med en positiv gravitest i hånden??! Ahh.. Gleder meg til den dagen!! Første prøveperiode etter MA, har enda ikke hatt EL, også er jeg så utålmodig!!?!? Hvordan skal dette gå om det ikke klaffer med det første? Blir jo gal av dette, tenker konstant på å bli gravid!! Altså, jeg er ikke stresset for å si det slik, men ganske babysjuk!!! Tenker baby, babyklær, babyvogn, babyrom, rosa, blått, fødsel, dåp og alt det der hver dag! Gleder meg til drømmen skal bli realitet! Håper dere andre får en finfin dag
Gjest Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 hei Ja jeg tenker på den dagen jeg endelig sitter med positiv test igjen... og det føles ekstra lenge ettersom jeg hadde en graviditet utenfor livmoren,... på en måte er jeg nok kanskje litt redd for den dagen også... for da kommer alle de andre spørsmålene... prøv å roe ned, og gråt ut om tapet ditt!! Jeg sier dette i beste mening, pga jeg selv har fortrengt en sorgreaksjon i 5 mndr... man kan ikke komme videre før man har kommt over tapet... håper virkelig det klaffer for deg igjen snart!!
monca*84*j12 Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg har det just som deg.. Gleder meg og tenker på det hver dag! Ikke sånn at jeg føler det går ut over livet mitt altså. Men jeg koser meg med tanken på en liten en. Håper det blir min tur snart. Her er mye klart. Navn er klare, hvilken vogn jeg vil ha er klart... osvosv... Bare babyen som mangler.. Lykke til.. Håper det blir vår tur snart. klemklem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Ja, hadde vært noe å kunne gjort det!! Det er en herlig fölelse å sitte der med positiv grav.test! *sukk* ,*lengte-lengte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå