*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hei hei, jeg holder på med disse billigstrimlene å har selfen kastet bruksanvisningen, er det nåkk og teste om morgenen? des sterkere streken er des nærmere eggløsning er jeg? men hva om kontrollstreken er like SVAK som test treken er den da positiv?? Og hvor lenge før eggløsning slår testen ut?
LillePersille88 ? Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg har ingen erfaring med EL-tester så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg:/ Men håper noen andre kan det!
enlitenpågang Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Holder også på med de testene nå. Du kan teste når som helst i døgnet. Trenger ikke være morgenurin som på graviditetstestene. Du trenger kun teste en gang om dagen. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken hvis du har EL. Når du tester positivt er du fruktbar de neste 2 dager. Lykke til:)
Musemor med tre søte små Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Dersom test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så er EL-testen positiv, uavhengig av hvor svak kontrollstreken er. Bruksanvisningene finner du forresten på http://www.billige-tester.no/information.php?info_id=14 Lykke til
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 27. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2009 tuen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå