Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hun er skikkelig mammadalt, dersom hun skriker og pappan prøver å trøste med meg tre meter unna, så ser hun bare på meg med lidelse i blikket og strekker armene ut etter meg. Når jeg er borte så bynner hun visstnok å lete etter meg etter noen timer, i følge faren. Og jeg har vært borte fra henne toppen 5 timer.....(omg!). Er det separasjonsangsten eller er hun bare en totalt mammadalt? Vil jo gjerne være borte litt lengre enn 5 timer, og vil at hun skal ha det bra da....huff, jeg er visst veldig hønemor..
Gjest Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 har begynt å merke tendensar til det samme (då det ofte er eg som har mest med småen å gjere for tida). Så no er det "tvangstid med pappa" som gjelder:P Det er lettast om småen ikkje kan sjå mamma, for då er det i grunnen håplaust. Og om pappaen skjemmer han litt vekk, så får det våge seg, i allefall til han er "akseptert":P Fruktmos og tårn av klossar pleier som regel å slå godt ann hos småen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå