Gå til innhold

*Arg!* #@£% kattej***l !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var siste eg trengte!! Møkkadyr! Katter høyrer til i fjøs, ikkje i barnevogna vår!!!! Forleden natt har det vore eit beist og pissa i vogna til småen! Vogna, lammeskinnsposen, ullpledde, myggnettingen og regntrekket stinkar! Har ikkje gjort anna enn å vaske på vogna siste dagane, og likevel stinkar det! *ARG!!!!* Ikkje har eg noken som kan ta ansvaret for det heller, for det kryr av kattar her, så eg har ingen bevis for kva for katt som gjor det. Men har i det minste tatt det opp med ledelsen (bur på ein skule). Har blitt nervøs no, nesten så eg ikkje tørr å la småen sove i vogna lengre, sidan det er katter både ute og inne. Dei kan jo kvele han om dei legger seg i vogna.

Gubben er vekke, så eg er aleine med småtass og skulegang. Har sove lite og jobba mykje siste veka, og er ufatteleg oppgitt og irritert på alt no! Har lyst å sparke til neste katt eg ser!! (men kjeme ikkje til å gjere det sjølvsagt).

*sukk!* Måtte berre få ut litt frustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørg å alltid ha myggnettingen på vogna. Stramt! Hvis ikke det fungerer, så finnes det "kattenett". Eller sett vognen i en bod eller innendørs.

Skrevet

både myggnettingen og regntrekket var på...*sukk* og så kryr det av katt her, både inn og ute. Men har gjort avtale med bhg no, om å ha vogna innelåst i lag med vognene der i løpet av veka. Så no er det berre helga som blir problematisk...hmm...blir vel til å låse vogna inne i bilen kvar natt.

Kva er eit "kattenett"?

Skrevet

Slik går det dessverre når folk ikke er ansvarlige nok til å kastrere kattene sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...