Live_79 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Lille bolla på 9 mnd her er så utrolig aktiv og har absolutt ikke tid til å sitte på mammas fang og kose.. Han har egentlig aldri vært noe kosegutt - han likte ikke å amme, og vil mye heller ligge alene i sin egen seng på eget rom enn å være i nærheten av oss... Merker at jeg syns det er litt trist!! Skulle ønske han ville gi meg litt respons på den måten og kose litt en gang i blant. Hvordan er det hos dere?
lille løk Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Her er jenta 9 mnd, og det er minimalt med tid til kosing. Hun vrir seg ut av fanget mitt, vil heller ned på gulvet å leke/ utforske. Det er kun når vi leser bøker for henne at hun vil sitte i fanget, men da kan hun til gjengjeld sitte lenge- bøker er helt topp! Skulle gjerne vært mer kosing for min del, men det kommer vel...håper jeg!
CMH Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Ikke særlig nei! Når jeg skal klemme og kose på henne klorer hun og klyper meg Fanget åler hun seg bare ned av! Saaavner nyfødtperioden og til hun var opptil 3 mnd gammel.. Kunne holde henne tett inntil meg og bare kose. Brukte å ta små lurer sammen og da kunne jeg ha henne tett inntil meg. Hun er litt over 8 mnd.
Itsrejk Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Ikke den mest kosete periden dette, nei... Småtten på åtte og en halv måned er veldig aktiv på gulvet når han er våken. Hvis jeg legger meg på matta der han leker kommer han og gir meg kos da. Jeg ammer ham, så da får vi litt rolig kosetid. Ellers vil han gjerne gi meg knusekos når jeg løfter ham opp fra gulvet, men i det siste har han begynt å kombinere det med å sette tennene i kragebenet mitt...ikke særlig godt. Tydelig at han bare koser, men det gjør jo likefullt vondt. Prøver å lese bøker, men det er han med på i ca tjue sekunder. Synge sanger med bevegelser er derimot fint å gjøre på fanget. Småtten har egentlig vært ganske kosete av seg hele veien, men jeg merker han har mindre tid til sånt nå. Må liksom stjele meg litt kosetid innimellom, når jeg finner en åpning for det. Regner med det blir greiere igjen om en stund, når han får litt mer tid til å sitte på fanget igjen.
Gjest yrild Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg maksimerer kosingen (hmmm) når lillemann nettopp har stått opp etter daglurene, da er han nemlig litt sånn myk kosegutt :-) Ellers så er det fullot kjør hele dagen og ikke så mye kosetid nei!
Gjest Tale30 Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Jeg tror det kommer etterhvert. Jenta mi er også sånn som sitter som en makk på fanget, sparker og klorer og kniper. Hun syns det er stas, jeg er ikke like begeistret. Jeg har lagt merke til at hun de siste ukene har hatt flereog flere perioder hvor hun roer seg ned, og legger hodet inntil brystet mitt bare for å kose. Så håpet er at dette er noe de får mer glede av når de blir litt eldre. Så kommer det en dag da de er for gamle til å kose, så det gjelder å knipe tak når man øyner muligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå