RH79 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg er gravid i 8 uke. Var hos legen min på torsdag og tok de vanlige testen som blodprøve,urin og vevsprøve. Legen sa at jeg nok ville blø litt etter vevsprøven. Kom litt blod,men det stoppet på kvelden. I dag kom det tilbake,men veldig svakt. Så svakt at det ser ut som utvannet blod. Kom litt mer midt på dagen i dag,men blodet så ikke ut som friskt blod og det var ikke mye. Nå er det tilbake til svak blødning. Jeg har vondt i magen. Føler meg frisk og rask. Bør jeg ringe lege?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg vil tro at hun har laget en rift i slimhinnen din når hun har tatt denne prøven, og at livmorhalsen din ble litt irritert. Det er derfor du har disse små blødningene. Det blir på samme måte som blødningene som kan komme etter sex. Det er ikke noe vits i å gå å bekymre seg. Det er alltid bedre å kontakte lege en gang for mye, enn en gang for lite
RH79 Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 Takk. Jeg tror nok ikke det er noe galt,men jeg skal kontakte legen min bare for å sjekke =) Kanskje en god natts søvn gjør susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå