Gå til innhold

Å la tankene svirre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med en kopp kaffe og funderer over livet mitt som det er nå..Jeg er i et stabilt, trygt og sunt forhold..med en mann som elsker meg og min 6 år gamle sønn (fra tidligere forhold), det er selvsagt gjensidig!

Vi mistet i MA i mars og har ikke fått klaff etter det...en tidlig SA i juni!

Nå er jeg redd for at hans sædceller ikke er optimale, men ville han da klart å gjøre meg gravid 2 ganger på et halvt år? Eller er det nettopp derfor vi mistet først i MA deretter i SA, på grunn av sædkvalitet..

Noen som vet?

Jeg fikk vite av GYN at jeg har bakovervendt livmor, noen som vet noe om dette? Kan det ha noe å si?

Klem fra en sliten og litt redd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner godt til at tankene svirrer og man funderer over hvorfor ikke det klaffer. Jeg har ikke noen svar på dine spørsmål annet enn at dere kanskje burde få tatt en sædtest hvis dette bekymrer deg/dere, er jo fort gjort også slipper du tenke mer på det... Samtidig har du jo vært gravid to ganger med mannen din og kan jo være mange andre årsaker til at du har mistet. I forhold til bakovervendt livmor har jeg fått forståelsen av at dette ikke skal ha noe å si for hverken å bli gravid, svangerskap eller fødsel.

Ønsker deg masse lykke til videre og håper det klaffer snart for deg og mannen din :)

Skrevet

ta en sæd test på han da vel. man får kjøpt hjemme tester på nett til det.

http://cgi.ebay.com/FERTILITYSCORE-PACK-OF-2-TESTS-FOR-MALE-FERTILITY_W0QQitemZ140346815408QQcmdZViewItemQQptZUK_Health_HealthCare_RL?hash=item20ad5273b0&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

så den da jeg handla clearbluetester der i fra. kjapp levering

angående bakovervendt livmor så er det noen som kan oppleve vanskligheter med å bli gravid. har det selv, men er av typen som blir raskt gravid. har derimot en venninde som har dette å hun fikk beskjed om at hun kunne oppleve vansker med å bli gravid. vet ikke om alderen er en vesentlig faktor med tanke på dette hun er 33 og jeg 24..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...