Gå til innhold

Noen flere enn meg som HATER den nye Kiwi-reklamen...?

Anbefalte innlegg

Den hvor en ung dame med ****sveis kravler ut av et telt, tydeligvis på en festivalcamp eller noe. "Plutselig trenger du hver fjerde bleiepakke gratis." Hva da "PLUTSELIG"?? Plutselig my ass altså...

Hater å møte denne misoppfatningen om at alle blir gravid bare de tar av seg trusen ABSOLUTT OVERALT! HELE TIDEN! Arrrrgh!!!

På alle andre områder (nesten) går verden fremover, bortsett fra at det fortsatt anses som nærmest unormalt å streve litt med å få barn. Vilt fremmede mennesker spør meg hvorfor i alle dager jeg ikke har barn. Vil de egentlig vite sannheten eller er de bare så dum i hodet at de ikke skjønner at det faktisk finnes barnløse som ikke har valgt det selv???

Det var dagens hjertesukk fra meg.

Fortsetter under...

ja jeg blir så forbanna på sånt jeg og! og jeg har begynt å faktisk si sannheten rett ut til sånne frekke folk som spör, det bruker å virke effektivt, da blir de flaue og vet ikke hva de skal si..... da kanskje de tenker seg om neste gang...så kanskje sparer det noen andre for kjipe spörsmål....

ang den reklamen så ser jeg hvor du vil....MEN det er jo bare en reklame da(?).....

er enig med mamma 10 når det gjelder å svare folk rett ut!!:))

men kos deg med ku reklamen da blir du blid hehehehe:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...