MoTe Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Har ei jente på 20 mnd og i går testet jeg meg og JA gravid igjen. Regnet meg frem til termin 25 mai. Men gud hvor fort man glemmer, nå føler jeg meg pluteselig veldig usikker på alt igjen...
M@msen Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Gratulerer, ja det er utrolig hvor fort man glemmer, jeg har gjort dette 2 ganger før, men føler meg nokså blank nå...ti.hi. Vi prøver på en liten en til, føler litt murringer og at magen jobber, så får krysse fingrene:)
Working 24/7 Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Helt enig! Har også gjort dette 2 ganger før - men føler meg som en komplett nybegynner. Den store forskjellen denne gangen er at med en jente på 4,5 og gutt på 2,5 så har jeg likssom ikke tid til å dvele ved at jeg er gravid igjen. De første gangene leste jeg masse og "satte meg inn i ting". Denne gangen raser dagene avgårde og jeg bare krysser fingrene for at alt går bra og at tiden til å tenke og glede seg kommer når det blir mer offisielt og "redebygger" homonene slår til.
tingeling81 Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Kjenner meg igjen i det her eg og. Utruleg kor mykje ein gløymer... Har 2 stk frå før eg og. Rekk ikkje å tenke så mykje på prikken i magen den gongen her, og rekk i alle fall ikkje å lese så mykje... blir vel meir når ein ser det litt meir på magen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå