Mathea09 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg har i dag gått en lengre tur med min nye MB. Tidligere vant med 4 hjul. Synes den dreier veldig mot en side. Når jeg låser hjulet virker det som det er litt slark slik at jeg ikke får låst det skikkelig. Skal hjulet være helt fast slik at det ikke kan rikkes noe til siden når dere låser framhjulet? Andre som har følt det samme? Kun fordi jeg er vant med 4 hjul?
Lykke X 4 Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Det høres ut som det er noe feil med din vogn, for den skal ikke dra til siden. Jeg har hatt tre stk. og ingen av de har dratt til siden. Du burde reklamere! Når det gjelder ditt spm om hjulet i låst pososjon skal stå helt fast, det skal den ikke gjøre. I låst posisjon skal det gå an å rikke noen millimeter på forhjulet, men altså ikke så veldig mye.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Min trekker ikke til siden, den er en velbrukt 2006 modell. Framhjulet skal kunne rikkes litt når det er låst. Nå er det jo litt forskjell å trille 3 hjuls i forhold til 4 hjuls vogn så det er en liten tilvenning å ikke måtte bruke så mye krefter på å styre. Men hvis din trekker til en side kan det jo være noe feil med den. Har du sjekket lufta i hjulene, at det ikke er mindre på den ene siden? Hvis ikke så reklamer på vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå