Gå til innhold

hva passer til..

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adine og Alvida? Hvis du vil ha en A-greie...

Kom over to gamle navn en dag- Otine og Hilma, jeg hadde aldri hørt Otine før...Blir kanskje for likt Adine. Men Hilma passer! :-)

Hva med Henry eller Gustav hvis det blir en gutt- det er også koslige og gamle navn?

Annonse

takk for alle svar... :) ingen av dem navnene traff meg sånn pladask.. for skjønner jo nå at adine er et vedlig spesielt navn og kombinere søsken navn med... :/ men gjerne flere forslag hvis noen har:))

har vært innom mille,maia og slike,men blir kasnkje helt kræsj... tenker jo at de alle tre er korte navn.. og ikke poppis...

Jeg er litt uenig i at disse ikke er poppis. Syns i allefall Mathea er et poppisnavn. Syns Maia og Mille er litt for enkle navn sammenlignet med Adine som jeg jeg syns er et gammelt navn og ikke poppisnavn. Ville skrevet Maja, ikke Maia, siden Maja er vanligst.

Hva med Viel eller Elvira?

Adine og Viel

Adine og Elvira

...syns de var fine sammen. Hva syns du? :-)

sukk,ikke så lett dette,angrer nesten på adine navnet nå når jeg ser hvor "vanskelig" det er å finne navn om passer sammen :-C men jenta vår kler så godt adine,og jeg liker det så godt,men tenkte jo ikke så langt frem da vi valgte det:) for kan like mathea og hanna. men mange av disse andre blir litt for spesielle.. :-/ oh ja,vet at adine og er spesiellt;)

Adine er kjempefint :-) Masse som passer til det, så ikke bekymre deg :o)

Mathea, Mille og Maia passer jo supert alle tre!

Ellers syns jeg Olivia, Isabel, Celina, Madeleine og Matilde passer bra :-)

Ville styrt unna navn som slutter på -ine (med unntak av Madeleine, da det uttales Madelen)

Enea og Mea er også fine, spesielle navn :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...