Gå til innhold

Sinnsykt ømme bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 3 pp nå. IKM er 3 oktober, så jeg er naturligvis veldig spent. Både i 1 pp og denne gangen har jeg vanvittig ømme/tunge bryster og brystvorter. 1 pp var mensen forsinket 5 dager, men testet negativt. Hadde ikke ømme bryster i 2 pp. Lurer veldig på om min 42 år gamle kropp er i hormonell ubalanse, eller om jeg rett og slett er gravid.... Har lest at man kan få veldig ømme bryster etter EL, men det er jo rart om det først skulle bli slik nå?.... Hmmmm....

Noen andre som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde alle tegn på å være på å være premenstuell før jeg fant ut at jeg var gravid; brystspreng, murringer, nærtagende og gikk masse på do. Jeg er 45 og tenkte at jeg var vanlig premenstruell, men mensen kom ikke og en uke over tiden testet jeg positivt. Tenkte bare at den var forsinket.....

Skrevet

Jeg har også det. IKM er 5. oktober. Jeg pleier ikke å ha ømme bryster før mens. Kan imidlertid ikke huske jeg hadde det da jeg var gravid sist. Har prøvd så lenge å bli gravid at jeg ikke klarer å tro at det kan være en graviditet. Jeg blir snart 42 år.

Skrevet

Hei "anonym", dette høres spennende ut og krysser fingrene for at du sitter med spire i magen! Få høre hvordan det går da! ;-)

Skrevet

Hei Hillbillie,

Jeg krysser fingre og tær for at det går denne gangen. Er dessverre litt mindre optimist akkurat nå. Den vanvittige ømheten har gitt seg. Det er så lenge siden jeg fikk barn sist - 9 år siden, så jeg vet jo ikke om kroppen min da har forandret seg. Sist gang var det fulltreffer på første forsøk, men jeg hadde 2 SA før han ble født og 1 ikke så lenge etter.

Nå har jeg ny mann og vi begge har et sterkt ønske om kjærlighetsbarnet, men dessverre ser det ut til at det tar litt lenger tid. Hadde vært så herlig med et sommerbarn denne gangen.

Det er så hyggelig å sitte inne på disse sidene og lese. Se at en ikke er alene i tanker og ønsker. Dele gleden med hverandre når nye spirer sitter som de skal, og trøste hverandre når det trengs.

Skrevet

Spennende å se om det ikke er en liten spire hos deg. Ser vi er like gamle, og det er vel noe med at det kan ta litt lengre tid når vi har passert 40. Jeg gir ikke opp med det første - ikke min kjære heller, heldigvis. :-)

Skrevet

Har også ømme tunge bryster i dag, murringer og IKM på denne dagen. Det er fjerde mnd det prøves intens og siden MA. Vurderer orøverør etter gode råd fra andre som har klart dette. Sjansene for bedre egg under uttak? ikke vet jeg. Krysser fingrene og ber om å motta:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...