AnnaA+T Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Hei .. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på eggløsningstester igjen... men er noen ting jeg lurer på... Har det ingenting å si på den streken så lenge den ikke er like sterk eller sterkere som teststreken liksom..Og når vet du om den er helt positiv? Skal man begynne på dag 12 hvis syklusen min er 28 dager.. selv om mensen har vart ganske lenge? Er det noen andre tips og triks?? hehe
*shehasmyheart* Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Hei:) Jeg har aldri brukt de testene. Holdt meg til cb-digital. Men, etter det jeg har lest her inn, så må strekene være like sterke. Altså test-streker helt lik kontroll-streken. Da er den positiv:) Jeg har 26 dgr syklus, med el på dag 12. Så ja, du burde nok ihvertfall teste fra dag 12:) Men el kan variere fra mnd til mnd. Det er el som bestemmer hvor lang syklusen blir. Tiden fra el til mens er ganske konstant hos hver enkelt kvinne. Og mens kommer ca 14 dgr etter el. Jeg får mens etter 15 dgr. Alt fra 10-18 er normalt. Men det bør være over 10dgr. Ble litt mye dette;) Tips eller triks?: Mange som merker mye slim rundt el, noen får smerter. jeg merker så og si ingenting;) Ikke no særlig slim heller. Men har nå blitt gravid noen ganger likevel;) det beste tipset må være å kose dere! Prøv å ikke end opp med plikt-sex... Ble masse og litt rotete dette. Bruk og slett som du føler;) Masse lykke til!!!
Carasnella Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Kun da er den positiv:) Lykke til:)
AnnaA+T Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 Tusen takk for svar :) Kjempe snilt av dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå